Skaļums reklāmas paužu un pārraižu laikā ir vienāds – maksimālie līmeņi visām pārraidēm ir vienādi, DB skaidro MTG Baltijas televīzijas raidīšanas centra vadītājs Roberts Melbārdis.
Tiesa, jāņem vērā reklāmu veidošanas specifiku, kad skaņa tiek speciāli apstrādāta tā, lai būtu subjektīvi skaļāka (maksimāli kompresēta) un pievērsta skatītāju uzmanību. Proti, reklāmu skaļums ir atkarīgs no iepriekšējā materiāla (programmas) skaļuma, akcentēja R. Melbārdis.
«Piemēram, ja iepriekšējā materiāla skaņas līmenis ir bijis zems, tad, protams, reklāma liksies ļoti skaļa. Kaut gan, mērot ar aparatūru, maksimālie signāla līmeņi netiks pārsniegti. Ja turpretim iepriekšējais materiāls ir bijis maksimāli skaļš un dinamisks, tad pāreju uz reklāmu var pat nepamanīt. Ilustrēsim situāciju ar konkrētu piemēru - ja iepriekš ir bijusi filma par citplanētiešu iebrukumu ar dramatisku mūziku, sprādzieniem, efektiem un bļāvieniem, tad pāreju uz reklāmu praktiski nejutīs. Savukārt, ja iepriekšējais materiāls ir beidzies ar izjustu un pieklusinātu mīlas ainu vai dziedoša maza bērniņa balsi, kas mākslinieciski izkūst klusumā, tad skatītājs reklāmu un tās skaļuma līmeni noteikti pamanīs,» tā viņš.