Tirdzniecības centrā Spice 9.martā tiek atklāts spāņu zīmola Massimo Dutti veikals, kas līdz šim Latvijā nav bijis pārstāvēts.
Ņemot vērā veiksmīgo zīmola veikala darbību Viļņā, tirdzniecības un izklaides centrā Akropolis, prognozējam, ka līdzīgus panākumus gūsim arī Rīgā, komentēja Aušra Tartiliene, Inditex ķēdes vadītāja Baltijas valstīs. Veikala izveidē investēti vairāk nekā 200 tūkstoši latu. Veikals būs 406 kvadrātmetrus plašs.
Massimo Dutti ir Inditex grupas zīmols. Tas izveidots 1985.gadā. Inditex grupa veikalu tīklu iegādājās 1991.gadā. Šobrīd ar 569 veikaliem šis zīmols ir pārstāvēts 52 valstīs.
Tirdzniecības centra Spice vadība informē, ka šogad šajā tirdzniecības kompleksā gaidāmi arī citi jaunumi. Piemēram, 15. martā plānots atvērt lielāko amerikāņu zīmola Tommy Hilfiger veikalu Latvijā. 2012.gada pavasarī t/c Spice atvērti Max Mara itāļu zīmola grupas brendu MAX&Co un iBlues vienīgie veikali Latvijā. 20.aprīlī durvis vērs britu apavu meistaru, zīmola Clarks monobrenda veikals. «Spicē vērojam lielu pieprasījumu kvalitatīvu un izsmalcinātu modes preču – apģērbu un apavu segmentā,» skaidroja Spices direktore Iveta Lāce.
2011. gadā tirdzniecības kompleksa Spice apgrozījums pieauga par 10 procentiem, sasniedzot 81,88 miljonus latu. Savukārt pircēju plūsma pērn pieauga par 6 procentiem un sasniedza 9,25 miljonus (2010.gadā – 8,7 milj.). Plānots, ka jaunie Spices nomnieki pozitīvi iespaidos 2012. gada rezultātus.
#6/25
t/c Spice vadītāja Iveta Lāce un Apranga grupas ģenerāldirektors Rimants Perveņecks (Rimantas Perveņeckas)
#9/25
t/c Spice vadītāju Ivetu Lāci (pa vidu) sveic Linstow Center Management pārstāvji Mārcis Budļevskis un Evija Majevska