Latvijā radītais dizaina peldkostīmu un pludmales apģērbu zīmols "SLOW Beachwear" izveidojis jaunu produktu līniju un vēlas lauzt stereotipu, ka peldkostīms ir sezonāls produkts.
Baltijas valstu gadalaiku un sezonalitātes dēļ pieprasījums pēc peldkostīmiem ir izteikti sezonāls. Tieši šī iemesla dēļ "SLOW Beachwear" sauklis ir "Live in the moment, savour the summer throughtout the four seasons" (tulkojumā: "Izbaudi mirkli, baudi vasaru visos četros gadalaikos"), ar ko zīmols vēlas lauzt šo stereotipu, ka peldkostīms ir sezonāls produkts, jo vasara vienmēr kaut kur ir.
"SPA ir mūsu vasara ziemas laikā, kas ir perfekti piemērota vieta, lai izbaudītu savu "SLOW Beachwear" mirkli, īpaši gada vēsākajās dienās! Kā arī "SLOW Beachwear" lēdijas ir īstas ceļojumu mīļotājas," stāsta zīmola izveidotāja Elīna Štobe.
Pavisam nesen zīmols radījis savu jauno produktu līniju viņai un viņam -"THE RED".
Zīmola izveidotāja stāsta, ka visbiežāk zīmola radītos produktus iegādājas sievietes, bet nu jau arī vīrieši. Cilvēki, kas mīl komfortu, dizainu un kvalitāti. Sievietes, kuras iepazinušas zīmolu, bieži iegādājas vairākus peldkostīmus un papildina tos ar pludmales tērpiem.
Modes bizness nav viegla sfēra, ņemot vērā plašo piedāvājumu pasaulē. "Runājot par peldkostīmu zīmoliem, to ir ļoti daudz, īpaši pēdējos gados! Par mūsu tiešajiem konkurentiem uzskatām tikai pāris luksusa klases zīmolus.
""SLOW Beachwear" zīmola noslēpums slēpjas īpašajā peldkostīmu konstrukcijā un materiāla mijiedarbībā, kuru neizmanto, atļausimies teikt, neviens mums zināms zīmols pasaulē. Esam nepārtrauktā izaugsmes procesā, kurš lēniem, bet apdomīgiem soļiem, veiksmīgi virzās uz priekšu, sākot ar Baltiju. Turpinām iepazīt arī Eiropas tirgu un virzāmies ārpus tās robežām," stāsta E.Štobe.
Zīmola izveidotāja stāsta, ka "SLOW Beachwear" ir maza, bet spēcīga komanda, kas lēnām sasniedz savus mazos un lielos mērķus. Šobrīd zīmols aktīvi apgūst Baltijas valstu tirgu un redz, ka vēl ir, kur augt.
Šobrīd tālāk par Eiropas robežām zīmolam ir bijuši ap 100 pasūtījumiem, bet tuvākajās Eiropas valstīs to ir krietni vairāk. "Varam izcelt Angliju, kur esam ieguvušas klientes pēc publikācijām "British VOGUE" modes žurnālā, kā arī dāmas no Itālijas, Francijas, Spānijas un citām piejūras valstīm, kur klimats mūsu produktiem ir pateicīgs. Neskatoties uz šiem skaitļiem, šobrīd mūsu mīļās Baltijas lēdijas ir TOP 1 klientes," atzīst E.Štobe.
Līdzīgi kā simtiem kompāniju visā pasaulē, arī "SLOW Beachwear" ārkārtas situācija saistībā ar Covid-19 skārusi ar apgrozījuma kritumu un neziņu par nākotni, jo modes un dizaina segmenta preces noteikti nav šī brīža preču prioritāšu sarakstā. Taču no šīs situācijas zīmols mācās un pieņem to kā jauno realitāti, un iedrošina savus sekotājus būt šeit un tagad.
Dizaina peldkostīmu un pludmales apģērbu zīmols "SLOW beachwear" jau sākotnēji tika radīts ar devīzi "Live in the moment" (Izbaudi mirkli!) - ar aicinājumu apstāties, iedziļināties savās sajūtās un baudīt. Šobrīd zīmols aktīvi strādā pie jaunās internetveikala versijas izveides, ņemot vērā tendenci, ka iepirkšanās internetā kļūst populārāka kā jebkad.
Katra diena "SLOW beachwear" komandai ir izaicinājums, pilnveidot produktu un attīstīt zīmolu starptautiskos tirgos. Zīmola galvenais virsuzdevums ir attīstīt filozofiju par lēnāku dzīvi un pasaules uztveri kopumā, kas īpaši aktualizējas šobrīd.