Supermodeli šokējusi kampaņa, kuras ietvaros viņa salīdzināta ar Dairy Milk Bliss šokolādi, vēsta guardian.co.uk.
Saldumu gigants Cadbury nāks klajā ar oficiālu atvainošanos Naomi Kempbelai (Naomi Campbel), jo supermodele uzskata, ka reklāma, kur viņa salīdzināta ar šokolādi, ir rasistiska.
Cadbury šokolādes Bliss reklāmā izmantoja saukli: «Pavirzies Naomi, pilsētā ir jauna dīva.»
Kempbela pavēstījusi, ka jūtas šokēta par šo reklāmu, kurā izzobotas Kempbelas dīvas stila dusmu lēkmes un uzvedība.
«Ir nelāgi tikt salīdzinātai ar šokolādi, ne tikai man, bet visām melnādainajām sievietēm un melnādainajiem cilvēkiem,» teikusi supermodele, turpinot:«Es tajā neredzu nekādu humoru. Tas ir apvainojoši un aizskaroši.»
Cadbury apņēmusies šodien publicēt paziņojumu savā Lielbritānijas mājas lapā, mēģinot atrisināt strīdu.
Arī supermodeles māte Valērija teikusi, ka «ir dziļi apbēdināta par šo rasistisko sludinājumu».
«Šis ir 21.gadsimts, nevis pagājušā gadsimta piecdesmitie gadi,» viņa norādījusi, akcentējot: «Kauns par Cadbury.»
Reklāma bija viena no 15, ko izstrādāja Fallon, aģentūra, kas stāv aiz Cadbury slavenās gorillas bungu TV kampaņas.
Cadbury, tagad daļa no Kraft impērijas, pārtrauca reklāmu un sākotnēji paziņoja, ka neesot bijis nodoms kādu aizskart. Taču uz kompāniju tika izdarīts arvien lielāks spiediens izteikt oficiālu atvainošanos Kempbelai.