Pētījumu aģentūras TNS Reklāmu reģistrs augustā televīzijā ir reģistrējis 130,7 tūkstošus reklāmas un 14,5 tūkstošus sponsorreklāmas gadījumu.
Augustā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 21%, bet sponsorreklāmu skaits par 28%, kopumā nodrošinot 22% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2012.gadā.
TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka augustā fiksēts šogad straujākais TV reklāmu skaita pieaugums, salīdzinot ar pagājušo gadu. Vislielāko daļu pieauguma nodrošinājuši mobilie operatori, aktīvi reklamējot interneta pieslēgumu pakalpojumus gan datoros, gan mobilajos tālruņos. Šī gada augustā aktīvāk reklamētas arī interneta lapas un alkoholiskie dzērieni.
Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka augustā, pilnīgi pretēji jūlijā novērotajam, pieaudzis dienas laikā (9.00-18.00) izvietoto reklāmu īpatsvars uz «Prime Time» (18.00-24.00) rēķina. Dienā pārraidīti 49,2% visu reklāmu, kas ir par 1,3 procentpunktiem vairāk nekā jūlijā.
Mazumtirdzniecības nozare ar 6% reklāmu skaita pieaugumu pret 2012. gada augustu, atgriezusies TOP 1. pozīcijā. Neskatoties uz kritumu par 8%, finanšu institūciju un pakalpojumu nozare pakāpusies uz 2. vietu. Mājsaimniecības higiēnas preču un mobilo sakaru nozares ieņem 3. un 5. vietu. 4. vietā nokļuvusi telekomunikāciju nozare ar strauju kāpumu par 120%, ko nodrošinājusi Bite un LMT aktivitāte mobilā interneta pakalpojumu piedāvājumā.