Pērn par Latvijas lābāko reklāmas aģentūru mārketinga konferencē Password 2009 atzīta !MOOZ, savukārt labākās mediju aģentūras godu izpelnījusies OMD.
3. martā pirmo reizi Latvijā Best Marketing sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju apbalvoja labāko reklāmas un mediju aģentūru.
Titulu Gada reklāmas aģentūra 2008 saņēma aģentūra !MOOZ, aiz sevis otrajā vietā atstājot DDB, trešajā - Domino. Uzvarētāja pozīciju aģentūrai !MOOZ nodrošinājuši sasniegumi tādos festivālos kā Password, Cannes Lions un Adwards, kā arī augstā atzinība mārketinga direktoru aptaujā.
«!MOOZ 2008. gads bija izglītības un starptautiskās elpas gads. Mēs atvērām biroju Berlīnē un ieguvām pirmās Kannas Latvijai. Mēs ieraudzījām !MOOZ vārdu starptautisku tenderu sarakstos. 2008. gads bija !MOOZ durvju sprauga uz pasauli,» saka Ēriks Stendzenieks.
Titulu Gada mediju aģentūra 2008 žūrija piešķīra aģentūrai OMD Latvia. Top 5 iekļuva arī tādas mediju aģentūras kā Media House, PHD, Starcom, Universal McCann. 44% no aptaujātajiem mārketinga direktoriem aģentūru OMD Latvia izvirzīja labākās aģentūras titulam.
Atbilstību nosaukumam „Gada aģentūra” pierāda arī OMD Latvia saņemtās godalgas tādos festivālos kā Golden Hammer un Adwards.
Savukārt gada mārketinga direktora titulu izcīnījis kompānijas Jānis Spoģis, kurš šo titulu ieguva arī pērn. Viņš mārketinga direktora pienākumus veic kompānijā Tele2.