Vēl nesen Latvijā televīzijas kanālos bija redzami reklāmas rullīši ar aicinājumiem noguldīt savus līdzekļus nu jau uz likvidācijas ceļa esošajā Latvijas Krājbankā, solot potenciālajiem klientiem ne vien augstus noguldījumu procentus, bet arī «sirdsmieru».
(Papildināts ar Ērika Stendzenieka viedokli)
Tagad cilvēkiem, kas savus noguldījumus uzticējuši Krājbankai, attiecībā uz savu līdzekļu, ko nenosegs noguldījumu garantijas, atgūšanu atliek vien «cerēt», kā vēl nesen publiski izteicās Finanšu un kapitāla tirgus komisijas vadītāja Irēna Krūmane, kuras vadītās iestādes uzdevums ir pieskatīt banku tirgu mūsu valstī.
Jau ziņots, ka šaubīgu darījumu rezultātā Latvijas Krājbankā radies iztrūkums 100 miljonu latu apmērā, kas ieķīlāti citās bankās ar mērķi palielināt Krājbankas kapitālu, kā arī realizēt Latvijas Krājbankas mātes bankas Snoras akcionāra Vladimira Antonova personīgos projektus, kuru starpā tiek minēta arī iecere pārņemt Zviedrijas autobūves kompāniju Saab.
Taču pastāvīgu klientu zaudējusi arī Ērika Stendzenieka vadītā reklāmas aģentūra Mooz!, kas veidojusi sirdsmieru iedvesmojošās Krājbankas reklāmas. Latvijas Krājbanka bija viens no lielākajiem Mooz! klientiem.
E. Stendzenieks Db pastāstīja, ka aģentūrai pašai nekādi uzkrāju Krājbankā nav bijuši, toties viena no jau sagatavotajām reklāmām tagad gan paliks neizmantota. Viņš arī norādīja, ka laikā, kad notikusi Mooz! radīto reklāmu kampaņa, noguldījumu apjoms Krājbankā dubultojies. Viņš arī piebilda, ka nevajadzētu pakļauties tendencei saistīt reklāmas aģentūras darbu ar uzņēmuma likteni.
Protams, Latvijas Krājbanka un tāpat arī nebūtībā aizgājusī politiskā apvienība Par Labu Latviju! nav vienīgie Mooz! klienti. Aģentūras kontā ir daudzas lielas reklāmas kampaņas, piemēram, lielveikalu ķēde Rimi, Tele2 priekšapmaksas karte Zelta Zivtiņa un citi. Tāpat aģentūra Mooz! veidojusi reklāmas aviokompānijai airBaltic, telekomunikācijas uzņēmumam Lattelecom, Latvijas Valsts mežiem u.c.