Līdz ar Aināra Šlesera aiziešanu no politikas, no politiskās reklāmas novērsies arī viens no veiksmīgākajiem šā žanra guru Ēriks Stendzenieks, kurš atzīst – cilvēku ar tādām aknām un krampi, kā bija Šlesers, viņam šobrīd uz politiskās skatuves pietrūkst, vēsta laikraksts Neatkarīgā.
«Man ar Aināru Šleseru joprojām ir ļoti labas attiecības. Domāju, ka tādu cilvēku ļoti pietrūkst Latvijas politikā un vispār Latvijas sabiedrībā,» laikrakstam stāstījis reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors.
Uz lūgumu precizēt, kādu – «tādu», Stendzenieks atbildējis ar skaidrojumu: «Ļoti principiālu. Solīju – izdarīju, nolēmu – izpildīju, uzstādīju – sasniedzu. Var strīdēties par idejām, bet man būtu ļoti ilgi jādomā, lai atminētos kādu gadījumu, kad Šlesers būtu mainījis savu nostāju, vai tas būtu par kādām ģimenes vērtībām, geju un lesbiešu jautājumiem, lidostu vai ko citu. Kāds viņš ir bijis, tāds ir. Tādas jaudas, mugurkaula un aknu cilvēku, ļoti pietrūkst uz politiskās skatuves.»
Saskaņā ar Stendzenieka sacīto viņš esot «laimīgi distancējies no politiskās reklāmas». «Kādu laiku pēc 10. Saeimas atlaišanas man bija viegls diskomforts, jo tomēr divarpus gadu bija pagājuši diezgan niknā politisko reklāmu kontekstā, un man bija sev vēlreiz jāapliecina, ka varu kvalitatīvi taisīt arī komercreklāmas,» viņš stāstījis Neatkarīgajai.
Savukārt, runājot par sociālo mediju izmantošanu, reklāmists skaidrojis, ka «politiķi, līdzīgi kā virkne uzņēmumu joprojām domā, ka sociālie tīkli ir kaut kas līdzīgs pirktajam reklāmas laikam televīzijā: šodien nopērkam reklāmas laiku, tāpat nopērkam draugus Facebook - tā tas nedarbojas».
«Ušakovs [Rīgas mērs Nils Ušakovs] četrus gadus vēlēšanu starplaikā ir aktīvi komunicējis Facebook un Twitter, un var just, ka viņam tas patīk un padodas, citreiz labāk, citreiz neveiklāk, - tad tur kaut kas var notikt. Bet, ja tagad Sarmīte Ēlerte drudžaini sāks veidot Facebook draugu grupas kopās, izlozēs i-pad, linkos, šārēs un retvītos, rezultāta nebūs! Vai nu tu pie tā strādā un ar cilvēkiem runā visu laiku, vai nemaz,» skaidrojis Stendzenieks.
Viņš arī izteicies: «Ušakova kaķi ir ģeniāls gājiens, jo, kā zināms, internetā cilvēki pārsvarā ievieto bildes ar kaķiem, ēdienu un eifeļtorni. Ja tev ir divi kaķi, tu esi noklājis milzīgu auditoriju.»