Jaunākais izdevums

Sabiedrisko attiecību aģentūras Deep White dibinātāja un vadītāja Egle Klekere kļuvusi par vienīgo šīs aģentūras īpašnieci, iegādājoties reklāmas aģentūrai MOOZ! piederējušos 35 procentus kapitāldaļu, vēsta sabiedrisko attiecību vortāls 7guru.lv.

E. Klekere savu lēmumu par atdalīšanos no MOOZ! vortālam skaidrojusi kā likumsakarīgu aģentūras attīstības posmu. «Uzņēmuma sākumposmā lielākoties sniedzām atbalstu reklāmas kampaņām, taču nu jau vairākus gadus esam patstāvīgs komunikācijas vadības uzņēmums un stratēģisks partneris saviem klientiem tādās jomās, kā reputācijas vadība, interešu pārstāvniecība, iekšējā komunikācija. Deep White izaugsmei bija nepieciešamas plašākas manevra iespējas, izvēloties partnerus un veidojot sadarbību ar klientiem,» skaidrojusi E. Klekere.

Viņa norādījusi, ka ar MOOZ! panākti abpusēji izdevīgi daļu pārdošanas nosacījumi. «Līdzās citiem partneriem ar MOOZ! sadarbosimies arī turpmāk,» teikusi E. Klekere.

E. Klekere ieguvusi bakalaura grādu Komunikācijas zinātnē un maģistra grādu Rīgas Ekonomikas augstskolā / Stockholm School of Economics in Riga. Viņa piedalījusies Latvijas Lobēšanas asociācijas izveidē un tikusi ievēlēta Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas padomē. Pirms aģentūras dibināšanas E. Klekere izveidoja un vadīja MOOZ! sabiedrisko attiecību departamentu. Iepriekš strādājusi arī kino forumā Arsenāls un Riga 800 preses centrā, bijusi žurnāliste LTV un laikrakstā Diena, norāda 7guru.lv.

Aģentūra Deep White ir dibināta 2007.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komunikācijas aģentūras Deep White sniegto pakalpojumu eksports šobrīd veido aptuveni 15–20% no uzņēmuma gada apgrozījuma, tiek vērtētas iespējas noietu ārvalstīs palielināt

Mediju tirgus izmaiņas sabiedrisko attiecību un reklāmas aģentūrām paver iespēju startēt arī eksportā, kas gan pagaidām vēl nav ļoti izplatīti, intervijā DB norāda Deep White aģentūras dibinātāja un īpašniece Egle Klekere. Viņa atklāj, ka šobrīd uzņēmums strādā Lietuvā un Igaunijā, īsteno atsevišķus projektus Skandināvijā, kā arī sadarbojas ar vairākiem vietējiem komersantiem, plānojot to komunikāciju ar ārzemju medijiem un klientiem ārpus Latvijas.

Piesaista ar kvalitāti

2007. gadā uzņēmums darbu sāka ar vien pāris cilvēku lielu komandu, šobrīd tajā ir jau 25, stāsta E. Klekere, atzīmējot, ka aģentūras izaugsme vienmēr bijusi dabiska. «Pamazām auga klientu loks, palielinājās darbu apjoms, līdz ar to bija nepieciešami arī jauni darbinieki. Pēdējos gados izaugsme bijusi īpaši strauja. Visticamāk, tas saistās ar to, ka esam nedaudz pārfokusējuši savu darbību. Sākotnēji bija lielas un redzamas integrētās kampaņas, publicitātes veidošana. Tagad mūsu biznesa lauks ir paplašinājies – līdzās aisberga redzamajai daļai parādījušies pakalpojumi, kas publiski redzami mazāk, bet no biznesa viedokļa ir pat ienesīgāki. Piemēram, stratēģiskās konsultācijas, palīdzība krīzes komunikācijā, interešu pārstāvniecība, valdības attiecības, satura mārketings un citi pakalpojumi. Palīdzam uzņēmumiem vadīt iekšējos procesus, kas ļauj nonākt pie jauniem, laikmeta un sabiedrības vajadzībām atbilstošiem produktiem un risinājumiem. Tas no komunikācijas jomas speciālistiem prasa pastāvīgu profesionālo izaugsmi, vienlaikus dodot arī papildu biznesa iespējas,» atklāj E. Klekere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

Deep White jaunajā birojā iemiesots industriāls minimālisms

Linda Zalāne, speciāli DB,12.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komunikācijas vadības aģentūras Deep White jaunajā birojā bijušajā rūpniecības ēkā iemiesots industriāls minimālisms, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Uzņēmums uz jaunām mājām pašā Rīgas sirdī, Ģertrūdes ielā, pārcēlās, jo darbinieku skaits bija pāraudzis iepriekšējā biroja kapacitāti. Salīdzinot ar iepriekšējo mājvietu, kur aģentūra atradās aptuveni piecus gadus, ietilpība palielinājusies vairāk nekā divas reizes. Jaunā biroja platība ir ap 400 m2, un birojs izvietots divos ēkas stāvos.

«Atrast nebija viegli, bet, kā sākām meklēt, tā arī atradām. Mums bija skaidrs, ko vēlamies, proti, industriāla tipa telpas, augstiem griestiem, pašā Rīgas centrā. Vienā birojā radījām dažādas darba vides – zonas ar ļoti atšķirīgu atmosfēru, jo sapratām, ka ir nepieciešamība, lai cilvēki var strādāt visi kopā, atvērtā tipa birojā, bet brīžos, kad vajag veikt radošu darbu, var būt arī klusumā un mierā,» raksturo aģentūras Deep White īpašniece Egle Klekere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

MOOZ! peļņa un apgrozījums pērn sarucis

Sandra Dieziņa,27.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra SIA MOOZ! 2017. gadā strādājusi ar neto apgrozījumu 1,046 miljonu eiro apmērā, kas bija par 3,5% mazāk nekā 2016. gadā, ziņo Lursoft Klientu Portfelis.

Savukārt SIA MOOZ! peļņa pēc nodokļiem pērn bija 140 tūkstoši eiro, kas bija par 41,8% mazāk nekā gadu iepriekš. SIA MOOZ! gada pārskatā norāda, ka apgrozījums 2017. gadā saglabājies 2016. gada līmenī tāpēc, ka saasinājusies konkurence un Latvijas reklāmas industrijā bija novērojams cenu līmeņa kritums, kam uzņēmumam bija jāpielāgojas.

Kopējais aģentūras apkalpoto klientu un projektu skaits pērn saglabājies 2016. gada līmenī. 2017. gadā lielākie SIA MOOZ! projekti bijuši sadarbībā ar klientiem SIA RIMI Latvia, AS Latvijas Valsts Meži, Valsts Izglītības attīstības aģentūra, Nodarbinātības valsts aģentūra, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, AS Ceļu satiksmes drošības direkcija, un citiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Reklāmas aģentūra Mooz! mainījusi nosaukumu uz Silverback

LETA,09.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra «Mooz!» mainījusi nosaukumu uz «Silverback», liecina informācija «Firmas.lv».

Reklāmas aģentūras nosaukums mainīts šā gada 9.janvārī.

«Mooz!» valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks sacīja, ka pagājušajā vasarā, pārdodot «Mooz!» reklāmas aģentūrai «McCann», pārdeva tikai zīmolu, nosaukumu un reputāciju, bet pats uzņēmums palika viņa īpašumā.

Savukārt, lai raksturotu uzņēmuma ilggadējo darbību reklāmas nozarē, Stendzenieks atzīmēja, ka «Mooz!» savu darbību turpinās zem jauna nosaukuma - «Silverback», nemainot uzņēmuma iepriekšējos rekvizītus.

Pērnā gada jūlijā reklāmas aģentūra «McCann» no Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!».

Iepriekš «Mooz!» 95% kapitāls piederēja Stendzeniekam, bet 5% - Vitai Gaismai.

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, «Mooz!» 2017.gadā strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,5% mazāk nekā 2016.gadā, bet peļņa saruka 1,7 reizes un bija 139 590 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauna vadība

Gunta Kursiša,27.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) prezidenti ievēlēta Egle Klekere, Deep White valdes priekšsēdētāja, savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa, Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore, un Lita Grafa, Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā.

Padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana.

Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu. Forums, kura ietvaros notiks arī labāko 2014. gada kampaņu konkurss, notiks šā gada rudenī.

LSAKA kopš 2001. gada apvieno komunikācijas konsultāciju uzņēmumus Latvijā. LSAKA biedri ir šādi uzņēmumi: 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS Grupa, Nords Porter Novelli , P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, Lead Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/ Edelman Affiliate.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iekļūšana labāko sarakstā kombinācijā ar prasmīgu komunikāciju var palīdzēt uzņēmumam gan spodrināt tēlu, gan piesaistīt potenciālos darbiniekus

Dažādos TOP nokļuvušie uzņēmumi uzsver, ka uzvarēt nav to pašmērķis, tai pat laikā nenoliedz, ka gozēšanās uzvarētāju pulciņā ir patīkama. Un tas ir saprotami, jo atzinība, kas vainagojas ar nokļūšanu kādā labāko sarakstā, būtībā ir smagā darba augļi. Un kuram tad nepatīk iekosties saldā, sulīgā ābolā un uz mirkli sajust laimes pielietu brīdi? Tiesa, ar gozēšanos vien ir par maz, jo pēc iekļūšanas kādā no TOP tas ir prasmīgi jāpasniedz plašākai sabiedrībai, bet PR speciālisti mudina pārāk neiekarst, jo pārlieku liela lielīšanās var radīt arī negatīvas emocijas.

Viens no lielākajiem izaicinājumiem maziem un jauniem uzņēmumiem ir iegūt autoritāti. Laba pozīcija nozares TOP vai konkursā sūta skaidru ziņu, ka uzņēmums ir vērā ņemams spēlētājs un eksperts savā jomā. TOP un konkursi palīdz izcelties starp citiem nozares spēlētājiem, vairo uzticamību uzņēmuma kompetencei un pakalpojumu kvalitātei. «Tie var būt vērtīgs mārketinga instruments, taču ar nosacījumu, ka ir atpazīstami, respektēti un uzņēmums pats māk izmantot šos TOP sevis virzīšanai. Arī Deep White pirmsākumos nozares konkursi bija pozicionēšanās instruments un platforma, kur par mūsu pieeju kampaņu veidošanai uzzināja mūsu nākotnes klienti. Paši esam izjutuši, kā auga uzticība mūsu idejām, kad konsekventi ar savām kampaņām ieguvām labas pozīcijas gan vietējos, gan starptautiskos TOP,» uzsver komunikācijas aģentūras Deep White dibinātāja Egle Klekere. Laikā, kad cīņa par talantiem uzņēmumu vidū ir ļoti intensīva, vēl viens būtisks ieguvums no atzinības ir iespēja celt darbinieku pašapziņu un vēlēšanos piederēt uzvarētāju komandai. Tas arī ļauj uzņēmuma darbiniekiem apliecināt savas kā profesionāļu spējas. Tāpat laba pozīcija TOP vai uzvara konkursā var būt atgādinājums arī esošajiem klientiem, ka uzņēmums tiecas pēc izcilības, kas īpaši nozīmīgi var būt B2B (bizness biznesam) jomā. Turklāt atzinība pakalpojuma sniedzējam, piemēram arhitektu birojam, būvniekam, reklāmas aģentūrai utt., pozitīvi atsaucas arī uz pasūtītāju, kura objekts vai kampaņa ir tikusi izcelta, viņa turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Egle Klekere ievēlēta par LSAKA prezidenti

Lelde Petrāne,28.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas biedri (LSAKA) kopsapulcē ievēlējuši biedrības jauno vadību. Par LSAKA prezidenti ievēlēta Egle Klekere (Deep White valdes priekšsēdētāja), savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa (Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore) un Lita Grafa (Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā), informē vortāls 7guru.lv.

Saskaņā ar biedrības statūtiem padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana. Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu, tādējādi vairojot labākās sabiedrisko attiecību prakses izplatīšanos un spēcinot komunikācijas nozari Latvijā. Forums, kas ietvers arī labāko 2014. gada kampaņu konkursu, notiks šā gada rudenī, vēsta vortāls.

Asociācijā darbojas 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS GRUPA, Nords Porter Novelli, P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, LEAD Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/Edelman Affiliate.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Baltijas valstu gada aģentūras titulu iegūst Hill and Knowlton Latvia

Lelde Petrāne,19.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā Baltic PR Awards no 98 pieteikumiem noskaidroti 2013./2014. gada labākie komunikācijas projekti 13 kategorijās. Finālā iekļuva 42 darbi no Latvijas, seši no Lietuvas, četri no Igaunijas, bet teju visas – 12 – pirmo vietu godalgas palika Latvijai. Baltijas valstu gada aģentūras titulu ieguva Hill and Knowlton Latvia.

Reklāmas aģentūras DDB Worldwide Latvia darbus kā labākos starptautiskā žūrija atzina vairākās kategorijās - Korporatīvā komunikācija uzvarēja LMT projekts Think – Do, bet Bezbudžeta kategorijā Let's Beat Stanford SSE Alumni Association. Tāpat minētās aģentūras un Komunikācijas aģentūra / Edelman Affiliate Latvijas Pienam īstenotais kopprojekts Trikata Cheese Academy augstāko apbalvojumu saņēma Digitālā komunikācija.

Šogad izveidotajā kategorijā Pasākumu PR balvu saņēma Hill and Knowlton Latvia īstenotais Tele 2 projekts ZZ Championship 2014. Korporatīvā sociālā atbildība uzvarēja komunikācijas vadības aģentūra Deep White ar Samsung Electronics Baltics kampaņu Samsung School for Future. Making School Cool, bet Iekšējā komunikācija līderis ir Swedbank ar CardVsCash. Gamifying Employee Habits. Savukārt nominācijā Patērētāju attiecības pirmo vietu ieguva Komunikācijas aģentūra / Edelman Affiliate un Lattelecom projekts How Riga Became Europe’s Wi-Fi Capital.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!», informēja «McCann» pārstāvji.

Iegādes darījuma summa netiek atklāta.

«McCann» pārstāvji uzsvēra, ka, nostiprinot līderpozīcijas Latvijas reklāmas tirgū, uzņēmums iegādājies Stendzenieka reklāmas aģentūru «Mooz!», kuras pievienošanās «McCann» grupai ļaušot ne vien stiprināt radošo pusi, bet arī daudz mērķtiecīgāk strādāt ārvalstu tirgu apgūšanā.

Ar šo darījumu «McCann» grupa turpinot iesākto biznesa stratēģiju - zem viena jumta apvienot nozares spožākos talantus, lai klientiem piedāvātu efektīvākos risinājumus.

«Ērika vadītās komandas izcilība vienmēr ir bijis radošums, ko esam gadiem redzējuši neskaitāmās kampaņās. Jaunie papildu spēki palīdzēs mums iekarot Eiropas tirgu un to izdarīt arī mūsu klientiem,» uzsver «McCann» grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Veidos spēcīgāko talantu izlasi; Stendzenieks ikdienas darbā vairs neiesaistīsies

Linda Zalāne,13.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā reklāmas nozarei ir nepieciešams restarts, lai klienti reklāmistus neuztvertu kā naudas tērētājus vai māksliniekus, bet ieraudzītu reklāmu kā investīciju

Zīmolu stratēģis, McCANN WorldGroup vadošais partneris Kristaps Siliņš ir pārliecināts, ka, saliekot kopā vairākus šauras nišas speciālistus vienā grupā, ir iespēja nodrošināt biznesa rezultātus un izaugsmi. Šī stratēģija bija pamudinājums McCANN WorldGroup iegādāties ikonisku nozares uzņēmumu !Mooz ar vairāk nekā 20 gadu pieredzes bagāžu. K. Siliņš atklāj, ka sarunas par !Mooz iegādi ar tā īpašnieku un spožāko radošo prātu Ēriku Stendzenieku notikušas jau labu laiku un piedāvājumu izteica McCANN WorldGroup, jo !Mooz pievienotā vērtība ir talanti un tā līdz šim ir bijusi apbalvotākā reklāmas aģentūra Baltijā.

«Tas ir visloģiskākais partneris, kuru pievienot grupai, lai kļūtu stiprāki, piesaistītu vairāk talantu, lai spētu aizvien vairāk konkurēt eksportā. Ē. Stendzenieks līdz šim ir sasniedzis visu, ko var šajā nozarē izdarīt Baltijā. Viņš, līdzīgi kā es, vēlas Rīgu uzlikt uz Eiropas kartes un parādīt, ka Latvijas reklāmas aģentūras spēj veidot pasūtījumus ne tikai Baltijas, bet arī citu Eiropas valstu klientiem,» viņš turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

!MOOZ gada laikā plāno ielauzties Latvijas lielāko reklāmas aģentūru trijniekā

Db.lv,31.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Mākslas un kultūras cilvēki, dzejnieki un režisori dod jaunu skatījumu reklāmistiem un analītiķiem, viņi daudz precīzāk ķer sabiedrības nervu un dažādo reklāmas valodu,” saka “!MOOZ” vadītāja Linda Lēvenšteine.

Reklāmas aģentūra “!MOOZ” atdzimst jaunā veidolā ar spēcīgu radošo komandu. Dzejnieks, Literatūras Gada balvas, Jāņa Baltvilka un citu balvu laureāts Marts Pujāts, režisors, vairāku starptautisko filmu festivālu laureāts Pauls Ķesteris, grafiskais mākslinieks un mākslinieciskais direktors Miks Bergmanis un mākslinieks Didzis Upens veido komandas kodolu, kas vēlas sazināties ar sabiedrību ne tikai caur mākslas valodu, bet īstenot arī savu radošo potenciālu reklāmas industrijā un dot vērtību biznesam.

“Mēs redzam, ka tam ir augošs pieprasījums – aģentūras jaunā komanda pagājušā gada laikā ir radījusi projektus vairāk nekā 1,3 miljona eiro vērtībā, un šogad aģentūrai esam izvirzījuši ambiciozus plānus – nokļūt reklāmas aģentūru TOP trijniekā,” atklāj Linda Lēvenšteine.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākos restorānos Gan Bei, kas izvietoti tirdzniecības centros Rīgā, veiktas kratīšanas un vairāki no tiem esot slēgti, liecina pieejamā informācija sociālajā tīklā Twitter.

Restorānu Gan Bei īpašniece ir kompānija Lage Ko, kurai tostarp pieder arī restorāni Thali, Grill bārs, Neo u.c.. Lage Ko vienādās daļās pieder Oļegam Arupam, Irēnai Līcei un Natālijai Pavlovai. Līdzīgs īpašnieku sastāvs kā Lage Ko ir arī kompānijai Lage Ltd, kurai pieder restorāns Galleria D’arte - šajā kompānijā īpašnieki bez Arupa, Līces un Pavlovas, kuriem katram pieder pa 30% kapitāldaļu, ir arī Gaļina Karmača (5%) un Indijas pilsonis Dīps Rams Verma (Deep Ram Verma), liecina Lursoft informācija. Abām kompānijām ir viena juridiskā adrese.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākajā komunikācijas nozares konkursā Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2019 Grand Prix balvu un Latvijas gada aģentūras titulu izcīnījusi aģentūra Deep White, kuras valdes priekšsēdētāja ir Egle Klekere, saņemot septiņas balvas septiņās konkursa kategorijās. Šogad konkursā 15 kategorijās dalībnieki no piecām valstīm iesniedza 185 darbus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievu zemūdene #L1F3, veicot manevrus, apmaldījusies un rezultātā «uzpeldējusi» virszemē Milānas centrā vien dažu soļu attālumā no katedrāles. Notikuma vietā ieradušies ugunsdzēsēji un policisti, zemūdenes kapteinis un komanda ir apjukuši, bet garāmgājēji noskaņoti skeptiski.

Tiesa gan, par «zemūdenes» uzpeldēšanu atbildīga aģentūras M&C Saatchi Milānas nodaļa, kas veidojusi reklāmas kampaņu apdrošināšanas kompānijai Genertel e Europ Assistance, lai palīdzētu tai popularizēt nesen atvērto apdrošināšanas veikalu Life Park Protection Store.

2009. gadā Latvijā aģentūras Papa, Inspired, Sponsorking, Digibrand, Bad Dog un Deep White izveidoja reklāmas kampaņu par Tele2 tarifu plāna Meteorīts ieviešanu Latvijā. Kampaņas ietvaros tika imitēta meteorīta nokrišana Mazsalacā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauns dalībnieks

Lelde Petrāne,25.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai šā gada sākumā ir pievienojies jauns dalībnieks - SIA Communications & Strategies.

Viesturs Deksnis, Communications & Strategies stratēģiskais partneris konsultants, komentē: «Rietumvalstīs sabiedrisko attiecību nozīmīgā loma komunikācijas stratēģijas veidošanā jau daudzus gadus ir pašsaprotama, taču Latvijā izpratne par PR nepieciešamību organizāciju iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanā ir neviennozīmīga. LSAKA kā nozares asociācijai svarīgi ir veikt pastāvīgu izglītošanas darbu par to, kas ir sabiedriskās attiecības un kādus ieguvumus tās sniedz. Šis aspekts ir svarīgs arī Communications & Strategies, tāpēc izlēmām pievienoties asociācijai, lai virzītos uz šo mērķi kopā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiro ieviešanas informatīvo kampaņu īstenos SIA Mooz! un SIA Komunikācijas aģentūra, liecina Nozare.lv rīcībā esošais, pagājušās nedēļas nogalē parakstītais Finanšu ministrijas oficiāls paziņojums par konkursa rezultātiem.

Iepirkumu komisijas vērtējumā šo kompāniju piedāvātā kampaņa Dabas likums 1 novērtēta ar 82,98 punktiem. Tai seko MRS grupa sadarbībā ar RCL, kuru piedāvātajai kampaņai Nauda nāk, Latvija aug! doti 72,40 punkti, kā arī Hill and Knowlton Latvia sadarbībā ar Taivas, kuru kampaņa saņēmusi 69,02 punktus.

Metu konkursā, kas faktiski bija šī iepirkuma pirmā kārta, līderis bija MRS grupa. Taču otrajā kārtā, sarunu procedūrā, pārāki izrādījās kampaņas Dabas likums 1 izstrādātāji. Sarunās tika vērtēts sadarbības - informācijas aprites modelis, krīzes komunikācijas plāns, orientācija uz klientu un komandas darba kompetence.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas reklāmas tēva Ērika Stendzenieka pirms vienpadsmit gadiem izveidotais Latvian Art Directors Club (LADC) jeb Latvijas radošo direktoru klubs, darba tirgū laiž pirmos reklāmas skolas «produktus».

Rīt, 10. maijā no plkst. 11.00 līdz 17.00 intelektuālajā kultūras klubā Cafe Film Noir gaidāms pēdējais pārbaudījums - studentu labāko darbu prezentācijas, savukārt piektdien, 13.maijā – izlaidums reklāmas aģentūrā McCANN Riga.

LADC pārstāv Ēriks Stendzenieks, Voldemārs Dūdums, Andris Rubīns, Jānis Joņevs, Zigurds Zaķis, Miķelis Baštiks, Aleksandrs Bētiņš un daudzi citi, kas pērn vasarā aizsāka iniciatīvu LADC skola, vienojot 17 talantīgākos jauniešus no visas Latvijas. Topošajiem reklāmistiem tika dota iespēja 10 mēnešu garumā apgūt visas reklāmas zinības Latvijas lielākajās radošajās aģentūrās un studijās pie reklāmas un dizaina praktiķiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gorilla ar sirmu un spalvainu muguru, kurš uzskata, ka pasaulē attēlu pietiek, bet īsu, kodolīgu vārdu ne

Tā sevi raksturo reklāmas aģentūras SIA !Mooz radošais direktors, līdzīpašnieks Ēriks Stendzenieks.

«Viens no pasaules reklāmas aģentūru un mediju grēka darbiem ir pārspīlēts jaunības kults. Tie sludina, ka vari būt veiksmīgs tikai tad, ja esi jauns, skaists, kusties un fotošopā vēl pielabots. Tā īsti nav tiesa. Pasaules kultūru ved uz priekšu sirmi, dzīves pieredzējuši cilvēki, kas iedrošina jaunos,» viņš uzsver.

Ē. Stendzenieks pirms 22 gadiem sāka ceļu reklāmas nozarē ar vēl citiem cīņu biedriem, aptuveni trīs uzņēmumiem, kas tolaik ielēca reklāmas aģentūru attīstības zelta laiku vagonā, kad klienti maksāja milzīgu naudu par TV klipiem, jo neviens cits tos neprata uzfilmēt. «Tie sviesta klajumi šokolādes kalnu ietvarā ir beigušies, bet darba pietiek visiem, un biznesa maratonistu vidū asiņaina konkurence nepastāv,» teic Ē. Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kāpēc Stendzenieks pārdeva reklāmas aģentūru?

Linda Zalāne,13.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

!Mooz bijušais īpašnieks Ēriks Stendzenieks laikrakstam Dienas Bizness stāsta, kāpēc izlēma pārdot reklāmas aģentūru:

«Man jau kādu laiku bija ideja nodot mantojumu un attieksmi pret darbu kādas jaunas, dedzīgas aģentūras rokās, jo kādā brīdī klientu kļuva par daudz un es jutu, ka vairs nespēju cieši visos projektos iesaistīties. Es meklēju aģentūru ar līdzīgu kultūru, attieksmi pret darbu un dedzīgu vēlmi nākotnē kļūt par labāko aģentūru tirgū Latvijā un ārvalstīs.

Vēlējos nodot grožus to cilvēku rokās, kuri šobrīd ir ļoti lielā dedzības fāzē, un tādā pavisam noteikti ir Kristaps Siliņš, kuram šķiet, ka viņš var izmainīt pasauli, uzlabot kosmosu. Šāda dedzība man ir ļoti simpātiska, un šādi strādā Apple un Google.

Mums ir pārāk mazs tirgus, bet, ja ar šādu dedzību strādātu Amerikā, tad tā būtu miljardus eiro vērta kompānija. Tuvākajā nākotnē es būšu soļa attālumā no McCann WorldGroup, jo man ir uzdevums šo darba kultūru virzīt tālāk un nedaudz uzraudzīt. Savukārt pats es vairāk fokusēšos uz klientiem, kas mani paši uzmeklē, uzticas un kuriem varu iedot labāko rezultātu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neoficiāla informācija liecinot, ka lēmums par to, kam uzticēt apjomīgās eiro informēšanas kampaņas īstenošanu, jau ir pieņemts - valdības dotais uzdevums līdz 60% palielināt atbalstu jaunajai valūtai iedzīvotāju vidū esot uzticēts pazīstamā reklāmas eksperta Ērika Stendzenieka vadītās reklāmas aģentūras !Mooz un sabiedrisko attiecību uzņēmuma Komunikāciju aģentūra tandēmam, vēsta laikraksts Diena.

Finanšu ministrija (FM) konkursa uzvarētāju plānojot paziņot pēc līguma saskaņošanas un parakstīšanas - aptuveni divu nedēļu laikā.

Ē. Stendzenieks šo informāciju Dienai neesot noliedzis, bet neesot arī apstiprinājis, norādot, ka nav tiesīgs publiskajā telpā izskanējušo informāciju komentēt līdz laikam, kamēr netiks oficiāli izziņoti konkursa rezultāti.

Kā atgādina laikraksts, medijos pretrunīgu reakciju un konkurējošā uzņēmuma MRS grupa pārstāvja Jēkaba Krastiņa iebildumus izraisīja fakts, ka Ē. Stendzenieks vēl pērn laikrakstam Dienas Bizness bija paudis skeptisku viedokli, ka «jebkura nauda, kas tiek izdota eiro ieviešanas reklāmā, ir zemē nomesta nauda». Vēlāk reklāmas eksperts uzsvēra, ka šis izteikums ir bijis saistāms ar situāciju, kad vēl nebija skaidrs, vai Latvija tiešām pievienosies eirozonai.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Db viedoklis: Ja uzņēmējs nepatīk, viņu var «piečakarēt» no Saeimas tribīnes

Dienas Bizness,08.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veidojot valsts budžetu, neizbēgami šis process vienā brīdi nonāk līdz stadijai, kad visai primitīvi tiek spriests, cik kuram dot un cik kuram ņemt nost. Tātad automātiski vieni tiek ierindoti vinnētājos, bet otri – zaudētājos.

Pie pēdējiem, lemjot par 2014. gada valsts budžetu, ir nonācis sabiedrībā labi zināmā reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka uzņēmums !MOOZ. Proti, Saeimas vairākums, vērtējot priekšlikumus nākamā gada budžetam, atbalstījis Nacionālās apvienības (NA) ierosinājumu izslēgt no budžeta finansējumu eiro ieviešanas komunikācijas pasākumu nodrošināšanai, kam bija paredzēti 280815 eiro apmērā. Šis jautājums ir dalāms divās daļās.

Pirmkārt, jāatzīst, ka pati ideja – tērēt līdzekļus eiro ieviešanas komunikācijas pasākumiem – ir absurda. Tā kā minētais jautājums ir visnotaļ sensitīvs un skar pilnīgi visus uzņēmumus un iedzīvotājus Latvijā, daudzi dažādi informatīvie materiāli publiskajā telpā šobrīd tiek publiskoti, par tiem samaksas veidā no valsts neprasot nevienu santīmu. Proti, laikraksti, radio un televīzijas kanāli, kā arī dažādi portāli uzskata par pienākumu informēt savu auditoriju par gaidāmajiem procesiem eiro ieviešanas jomā. Un ir skaidrs, ka šī tēma būs visnotaļ «karsta» aktulitāte vēl vismaz nākamā gada pirmajos mēnešos. Arī informācijas sniegšana medijiem valsts iestādēm neprasa papildu līdzekļus. Šādos apstākļos reklāmas rullīšus televīzijā var uzskatīt pat par naudas šķiešanu. Paradoksālākais, ka faktiski šādu pašu viedokli DB slejās pauda arī Stendzenieks, uzzinot, ka minētajam mērķim plānots izdalīt pietiekami lielas naudas summas. Acīmredzot, pauzdams šādas atziņas, viņš vēl nenojauta, ka paša vadītajam uzņēmumam paveiksies uzvarēt konkursā par šīs naudas apguvi. Vai Stendzeniekam un !MOOZ var pārmest divkosību šajā jautājumā? Nevar! Šeit runa ir par biznesu, kad uzņēmums piegādā pasūtītājam to, par ko viņš ir gatavs maksāt naudu. Un nav faktiski nekādas starpības, par kādu produktu ir runa, par baltmaizes kukulīti vai informatīvo kampaņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ar radošām idejām pāri jūrām

Linda Zalāne,03.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas reklāmas aģentūras starptautiskā arēnā virza gan vietējos zīmolus, gan veido reklāmas lokāliem pasūtītājiem, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

To trumpis ārvalstu tirgos ir ātrums, salīdzinoši nelielās izmaksas un kvalitatīvais produkts, uzskata aptaujātie uzņēmēji. Latvijas aģentūrām ir salīdzinoši vieglāk konkurēt austrumu tirgos, kur tās izvēlas rietumnieciskā darba stila dēļ, tomēr arī rietumu valstīs izredzes ir, jo pieprasījums pēc radošām idejām un kvalitatīva izpildījuma ir it visur pasaulē.

McCann Worldgroup Latvia jau divdesmit gadus strādā eksporta tirgos – galvenokārt Igaunijā un Lietuvā, bet ir bijuši projekti citās Austrumeiropas un Centrāleiropas valstīs, piemēram, Ungārijā, Polijā, Rumānijā. Reklāmas pakalpojumi ir sniegti arī Azerbaidžānā, Krievijā. «Pārsvarā strādājam ar Latvijas zīmoliem, kurus virzām eksporta tirgos, tomēr ir bijusi arī pieredze ar starptautiskiem uzņēmumiem, piemēram, farmācijas kompāniju GlaxoSmithKline, kam veidojām kampaņu par vakcinēšanos pret hepatītu,» pieredzē dalās reklāmas aģentūras McCann Worldgroup Latvia valdes priekšsēdētājs Ainārs Ščipčinskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra McCann, kuras vadošais partneris ir Kristaps Siliņš, no reklāmista Ērika Stendzenieka ir iegādājusies reklāmas uzņēmumu Mooz!. Iegādes darījuma summa netiek atklāta. Jāmin, ka pērn Mooz! strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu un 139 590 eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Stendzenieks: neslēpsim arī to, ka cenas pēc eiro ieviešanas var nedaudz palielināties

Dienas Bizness,01.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neaģitēt, bet sniegt atbildes uz iedzīvotājiem aktuāliem ikdienas jautājumiem, kas saistīti ar eiro ieviešanu, un panākt, lai par izmaiņām tiktu informēti vismaz 90% iedzīvotāju, - tā nākamajos mēnešos gaidāmās eiro ieviešanas informatīvās kampaņas plānus un mērķus raksturo tās organizatori, vēsta laikraksts Diena.

Finanšu ministrija un tās izvēlētie 285 000 latu vērtās kampaņas īstenotāji - reklāmas aģentūra !Mooz un sabiedrisko attiecību uzņēmums Komunikāciju aģentūra - esot pārliecināti, ka, tuvojoties valūtas maiņai, iedzīvotājiem aktuālākie būs jautājumi par tās ietekmi uz viņu ikdienas dzīvi. Šī iemesla dēļ kampaņa, kura sāksies septembrī, fokusēsies uz informāciju par eiro ieviešanas praktiskajiem aspektiem, skaidrojusi FM Eiro komunikācijas nodaļas vadītāja Ināra Rubene.

Lai gan lielāko daļu informācijas patērētājiem esot plānots nodrošināt ar televīzijas, radio un drukātu informatīvo materiālu starpniecību, plānots parūpēties arī par tiem cilvēkiem, kuri nepatērē masu medijus un dzīvo nomaļās vietās, piemēram, svarīgāko informāciju par eiro ieviešanu izvietojot uz pirmās nepieciešamības produktu iepakojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru