Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.
Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).
Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.
Andris Rubīns, DDB Latvija izpilddirektors, uzsver, ka Latvijas aģentūrai ieņemt līdera pozīciju Baltijas aģentūru reitingā izdevies pirmoreiz: «Tā kā arvien biežāk attīstām dažādus Baltijas un Eiropas mēroga projektus, pieaugusi mūsu atpazīstamība un ietekme plašākā reģionā.»
Kopumā pēdējā gada laikā aģentūra saņēmusi gandrīz 40 balvas gan vietējos, gan starptautiskos konkursos. Apbalvotākais DDB darbs ir LiveRiga tūrisma kampaņa «Rīga rīdzinieka acīm», kas nesen papildināta ar jau devīto sēriju, kuras galvenā varone ir Aļona Ostapenko.
DDB Latvia, kam šogad aprit 23 gadi, sadarbojas gan ar Latvijas zīmoliem, gan starptautiska mēroga klientiem.