Latvijas reklāmas aģentūra “NORD DDB”, kas dibināta 1995. gadā, mainījusi nosaukumu uz “MAGIC”.
Izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa “B40”. Tajā bez radošās aģentūras “MAGIC” iekļauta arī dizaina studija “KID”, zīmola konsultāciju aģentūra “WIT”, satura studija “PLAY” un digitālo risinājumu aģentūra “Element”.
“Vairākus gadus aktīvi iesaistoties Ziemeļeiropas aģentūru tīklā “NORD”, no skandināvu partneriem esam ieguvuši ļoti vērtīgu pieredzi. Ir ieviestas vairākas jaunas metodes un adaptēti progresīvi rīki, kas devuši gan mums, gan nozarei kopumā jaunu enerģiju. Tomēr pēc trīs gadu sadarbības esam pārliecinājušies, ka Skandināvijas un Baltijas tirgi mārketinga un reklāmas nozarē katrs dzīvo savā ekosistēmā, un kopīgu projektu iespējas ir ierobežotas. Tādēļ pēc dažādu sadarbības modeļu izvērtēšanas pieņemts lēmums veidot pašiem savu zīmolu – “MAGIC” – un attīstīt integrētu partneru aģentūru grupu “B40” ar mērķi nostiprināt savas līdera pozīcijas Baltijas tirgū un turpināt izvērst aktivitātes arī eksporta tirgos. Laikā, kad īpaši bieži tiek runāts par neatkarības vērtību, šis solis Latvijas partneru komandai nākotnē ļaus brīvi attīstīt savu uzņēmumu reģionāli, nesot Latvijas vārdu pasaulē,” stāsta Andris Rubīns, “MAGIC” vadītājs.
Radošā aģentūra “MAGIC” ar sākotnējo nosaukumu “Brand Sellers DDB” tika dibināta pirms 27 gadiem kā pirmā aģentūra Latvijā, ko izveidojis starptautisks reklāmas aģentūru tīkls. Tās līdzdibinātājs un vadītājs bija Edgars Skulte, kurš savulaik licis pamatus arī virknei citu šobrīd vadošo Latvijas komunikācijas aģentūru. 2006. gadā aģentūras vadības grožus pārņēma tās līdzšinējais vadītājs Andris Rubīns.
“MAGIC” komandu šodien veido 45 cilvēki, bet integrēto partneraģentūru grupā “B40” kopumā strādā 80 cilvēki. “MAGIC” kopš 2004. gada veic apjomīgo zīmolu pētījumu “Brand Capital”, kā arī veido “Baltijas zīmolu topu”, kas uzskatāms par vienu no nozīmīgākajiem zīmola rezultātu mērījumiem Baltijā.