“Mākslas un kultūras cilvēki, dzejnieki un režisori dod jaunu skatījumu reklāmistiem un analītiķiem, viņi daudz precīzāk ķer sabiedrības nervu un dažādo reklāmas valodu,” saka “!MOOZ” vadītāja Linda Lēvenšteine.
Reklāmas aģentūra “!MOOZ” atdzimst jaunā veidolā ar spēcīgu radošo komandu. Dzejnieks, Literatūras Gada balvas, Jāņa Baltvilka un citu balvu laureāts Marts Pujāts, režisors, vairāku starptautisko filmu festivālu laureāts Pauls Ķesteris, grafiskais mākslinieks un mākslinieciskais direktors Miks Bergmanis un mākslinieks Didzis Upens veido komandas kodolu, kas vēlas sazināties ar sabiedrību ne tikai caur mākslas valodu, bet īstenot arī savu radošo potenciālu reklāmas industrijā un dot vērtību biznesam.
“Mēs redzam, ka tam ir augošs pieprasījums – aģentūras jaunā komanda pagājušā gada laikā ir radījusi projektus vairāk nekā 1,3 miljona eiro vērtībā, un šogad aģentūrai esam izvirzījuši ambiciozus plānus – nokļūt reklāmas aģentūru TOP trijniekā,” atklāj Linda Lēvenšteine.
“!MOOZ” metode ir uzdrīkstēšanās, prasme uzrunāt digitālo paaudzi, kuru tradicionāli ir grūti sasniegt, inovācijas, plašs tehnoloģiju pielietojums un mērķtiecīgs fokuss uz Latvijas uzņēmumiem, palīdzot tiem veidot stiprus, eksportspējīgus produktus.
“Īpašnieku un komandas maiņas dēļ “!MOOZ” darbība pavisam īsu brīdi bija pasīvāka, taču nu jau pēdējos divus gadus reklāmas aģentūra ir aktīvā izaugsmes fāzē”, saka aģentūras vadītāja.
“!MOOZ” ir reklāmistiem ikonisks zīmols, un jaunā komanda jūt izaicinājumu turpināt zīmola panākumu kodu.