Jūlijā bijis vērojams tradicionālais mediju reklāmas tirgus apjomu kritums, liecina TNS Latvia dati. Uzzini, kuras ir piecas reklamētākās nozares jūlijā.
Reklāmas apjoms šā gada jūlijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar jūniju, ir krities par 12%. Attiecīgi jūlijā tika reģistrēti 2,09 miljoni cm², bet jūnijā - 2,37 miljoni cm² reklāmas.
Šā gada jūlijā presē reģistrēti 14 663 reklāmas gadījumi, kas ir par 2% vairāk nekā 2006.gada jūlijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 14 342 reklāmām.
Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) jūlijā bijuši: Tele2, Elkor, Maxima, Bite, LMT, L’Oreal, Cellxl.lv, DNB Nord, Rebus, Mono M. Reklamētākās markas presē – Maxima, DNB Nord, Tele2.
Televīzijā jūlijā, salīdzinot arī jūniju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 19%. Jūlijā televīzijā noraidītas 39,5 tūkstoši minūtes, bet jūnijā – 48,7 tūkstoši minūtes reklāmas.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits jūlijā sasniedza 96 783 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada jūliju, ir par 28% vairāk (2006. gadā reģistrēti 75 790 reklāmas gadījumi).
Jūlijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Tele2, Henkel, Colgate- Palmolive, Coca-Cola HBC, Tim.we, Masterfoods, LMT, Wrigley. Reklamētākās markas televīzijā – Staying alive, Zelta Zivtiņa, Vanish.
Radio reklāmas apjomi 2007. gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, ir samazinājušies par 7%, attiecīgi jūlijā izskanējušas 19,1 tūkstotis reklāmas minūšu, bet jūnijā – 20,5 tūkstoši minūšu.
Jūlijā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, AZSK, Linstow, Nordea, Elkor, Veho; Skandi Auto, Aura Auto; Skandi Motors, Turības mācību centrs, Bite. Reklamētākās markas – Hyundai, Nordea, Citroen.
Reklamētākās nozares
Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares jūlijā:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, biroja aprīkojums
* Izklaide, kultūra, atpūta
* Mājsaimniecības preces
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums