Apstiprināts Rīgas Ziemeļu transporta koridora 1.posma jeb Brīvības ielas dubliera skiču projekts, kas paredz veidot jaunu ap 9.1 kilometrus garu automaģistrāli.
Jau ziņots, ka koridora būvniecība, visticamākais, nesāksies ātrāk kā 2012. gadā.
Jaunā automaģistrāle austrumos sākas pie esošā Jaunciema gatves pieslēguma Brīvības gatvei pie Rīgas pilsētas robežas un rietumos noslēdzas pie Gustava Zemgala gatves, kur sākas Ziemeļu transporta koridora 2. posms.
Brīvības ielas dubliera skiču projekts paredz no Rīgas pilsētas robežas līdz punktam netālu no Ķīšezera veidot divu brauktuvju ceļu ar divām joslām katrā virzienā, savukārt no Jaunciema gatves pie Ķīšezera līdz Gustava Zemgala gatvei - divas brauktuves ar trim joslām katrā virzienā, kā arī projektā paredzēts veidot 5 daudzlīmeņu satiksmes mezglus – ar Gustava Zemgala gatvi, Viskaļu ielu, Mārkalnes ielu, Jaunciema gatvi un Brīvības gatvi.
Ziemeļu transporta koridors tiek projektēts četros posmos. Aptuvenais kopējais ceļa garums ir 27 - 30 km. Ziemeļu koridors iekļaujas valsts galveno autoceļu sistēmā, pieslēdzoties Rīgas - Jūrmalas - Ventspils autoceļam pie Priedaines, Rīgas apvedceļam pie Babītes un pie Vidzemes šosejas Berģos. Autoceļš šķērsos arī ap 0.4 km plato Daugavu. Kā Db.lv jau vairākkārt ziņojis, joprojām nav rimušas diskusijas par to, vai Daugavas šķērsošanai jābūvē 60 metrus augsts tilts, ko atbalsta vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC), vai tunelis, ko par pareizāku risinājumu uzskata Pilsētas attīstības komitejas vadītājs Sergejs Dolgopolovs (SC). 6. novembrī plānota Ziemeļu transporta koridora projekta darba grupas sēde, kurā ārvalstu konsultanti ziņos par projekta virzību.