Bez rezultātiem beidzies Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta izsludinātais atklātais iepirkuma konkurss par iegremdētā tuneļa būvniecības ieceres skiču projekta izstrādi Daugavas Ziemeļu šķērsojumam, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā. Neviens no pretendentiem neatbilda izvirzītajām kvalifikācijas prasībām. Iepirkuma paredzamā līgumcena bija vairāk nekā 460 tūkst. Ls.
Iegremdētais tunelis kā Daugavas Ziemeļu šķērsojuma labākais variants akceptēts jau pirms desmit gadiem.DB jau ziņoja, ka jau 1998. gadā Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja akceptēja Francijas konsultantu grupas BCOEM un Latvijas speciālistu veiktajā izpētē izvēlēto jauno Daugavas šķērsošanas vietu Rīgā pretī Bukultu ielai, par izdevīgāko variantu atzīstot tuneli, savukārt lēmumu par iegremdētā tuneļa būvi Andra Ārgaļa vadītā Rīgas dome pieņēma jau 2001. gadā. Gadu vēlāk Nīderlandes kompānija Tunnel Engineering Consultants solīja tuneli uzbūvēt trīs gadu laikā, un Ziemeļu tuneļa vadības komiteja tolaik akceptēja skiču projektu.
Maksimālais pakalpojumu sniegšanas laiks izsludinātā tuneļa skiču projekta konkursa uzvarētājam bija plānoti 18 mēneši no līguma noslēgšanas brīža. No šā laika 65 nedēļas paredzēts atvēlēt pašu projektēšanas darbu veikšanai, bet vēl 13 nedēļas būs nepieciešamas ekspertu slēdziena saņemšanai, audita veikšanai un sabiedrības informēšanas aktivitātēm, tā DB iepriekš informēja Pilsētas attīstības departamentā.
Iepirkuma konkursu Iegremdēta tuneļa būvniecības ieceres skiču projekta izstrāde Daugavas ziemeļu šķērsojumam departaments izsludināja šā gada 25. maijā. Galvenais konkursa mērķis bija noteikt un izvērtēt, kura no divām Daugavas šķērsojuma alternatīvām - augstā tilta vai iegremdētā tuneļa izbūve - ir saimnieciski izdevīgākais risinājums, skaidro departaments. Pēc pretendentu izstrādātājiem detalizētiem tuneļa būvniecības skiču projektiem tiks veikta izmaksu un ieguvumu analīze, kas dos iespēju pieņemt lēmumu par labu tiltam vai tunelim.