Noslēgts līgums ar AS Ceļuprojekts par skiču projekta un ietekmes uz vidi novērtējuma izstrādi Rīgas Ziemeļu transporta koridora trases 3. un 4. posmam.
Konkursā tika saņemti 7 pretendentu piedāvājumi un iepirkumu komisijas sēdē par konkursa uzvarētāju tika atzīts uzņēmums AS Ceļuprojekts, pastāstīja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Marija Ābeltiņa.
3. un 4. posms plānots no Daugavgrīvas ielas līdz autoceļa A10 (Rīga – Ventspils) satiksmes mezglam pie Priedaines.
AS Ceļuprojekts būs jāveic skiču projekta un ietekmes uz vidi novērtējuma izstrāde 3.un 4. posmam, kā arī jāsagatavo pārskats par visa Rīgas Ziemeļu transporta koridora posmiem ietekmes uz vidi novērtējumu kopumā. Kopējais jaunbūvējamā ātrsatiksmes autoceļa 3. un 4. posma garums ir aptuveni 13 līdz 15 km, un tas atradīsies trīs pašvaldību teritorijās – Rīgā, Jūrmalā un Babītes novadā. Konkursa uzvarētāja uzdevums būs arī izvērtēt un aptuveni noteikt ātrsatiksmes autoceļa izmaksas un plānot tā būvniecības kārtas.
Jau ziņots, ka Ziemeļu transporta koridora projekta īstenošanas rezultātā domāts uzbūvēt ērtu ātrsatiksmes autoceļu, kas šķērsos Rīgu rietumu – austrumu virzienā, neskarot pilsētas vēsturisko centru. Plānotais ceļa garums ir ap 27 - 30 km. Rietumos Ziemeļu koridors pieslēgsies Rīgas - Jūrmalas - Ventspils autoceļam pie Priedaines, bet austrumos - pie Vidzemes šosejas Berģos. Ziemeļu koridors tiks integrēts Rīgas ielu struktūrā ar 10 - 12 daudzlīmeņu krustojumiem. Autoceļš šķērsos arī ap 0.4 km plato Daugavu.