Rīgas Melnā balzama jubilejas etiķetes dizaina konkurss guvis plašu atsaucību, saņemot 50 jubilejas etiķetes variantus, kas izstrādāti augstā kvalitātē un atbilstoši konkursa prasībām.
Ikvienam Latvijas iedzīvotājam, kurš ir reģistrējies sociālajā tīklā Facebook, ir iespēja nobalsot par iesniegtajām etiķetēm Rīgas Melnā balzama Facebook lapā līdz 8. jūlija plkst. 00:00.
Publiskais un žūrijas balsojums noteiks 15 labākās etiķetes, kas būs apskatāmas publiskā izstādē Rīgas centrā jūlija beigās.
Iesniegto darbu autori sacentīsies par iespēju laimēt galveno balvu – iespēju izvietot savu ideju uz produkta, kā arī 1000 eiro naudas balvu.
Facebook lapas TOP5 labākās etiķetes tiks paziņotas Rīgas Melnā balzama Facebook lapā pirmdien, 9. jūlijā, savukārt kopējais labāko etiķešu autoru saraksts būs zināms 16. jūlijā.
Lai izvērtētu darbus, konkursa rīkotāji ir izveidojuši īpašu ekspertu komandu, kuras sastāvā darbojas Latvijas institūta direktore Karina Pētersone, Rīgas Tūrisma informācijas centra vadītāja Sabīne Markus, Latvijas Dizaineru savienības valdes loceklis Agris Dzilna, kā arī AS Latvijas balzams zīmolu vadītājs Valters Kaže un Rīgas Melnais balzams zīmola vadītājs Ģirts Liniņš.
Atzīmējot Rīgas Melnā balzama 260 gadu jubileju, jaunie mākslinieki un dizaineri tika aicināti dalīties ar idejām balzama svētku etiķetes izstrādei, kas ierobežotā daudzumā tiks ražots un līdz gada beigām būs pieejams kolekcionāriem un balzama mīļotājiem. Konkursa dalībnieki tika aicināti izstrādāt savu redzējumu Rīgas Melnā balzama svētku etiķetei, akcentējot to kā unikālu, premiālu un autentisku produktu.
Rīgas Melnā balzama Facebook lapa: http://www.facebook.com/RigaBlackBalsam.