Ar pirmajiem radošajiem mēģinājumiem izstrādāt Rīgas Melnā balzama 260 gadu jubilejas svētku etiķeti piektdien atklāts jubilejas etiķetes dizaina konkurss. Konkursa atklāšanā vairāki ar modi un dizainu saistīti cilvēki izmēģināja spēkus jaunas etiķetes un balzama kokteiļu veidošanā.
«Gatavojoties svētkiem, katrs no mums – gan liels, gan mazs, uzvelk labākās un skaistākās drānas. Arī Rīgas Melnais balzams par godu 260 gadu jubilejai vēlas sapucēties, tādēļ aicinām dizaina speciālistus piedalīties konkursā un izstrādāt jaunu jubilejas etiķetes dizainu,» stāstīja Latvijas balzama zīmolu vadītājs Valters Kaže.
Aizvadītajā gadā par stilīgāko televīzijas raidījumu vadītāju atzītā Ketija Dombrovska uzskata, ka arī nezūdošām vērtībām, kāda ir Rīgas Melnais balzams, ir jāmainās līdzi laikam un ir jāievieš kas jauns. Košs un drosmīgs jubilejas pudeles dizains varētu iepriecēt gan balzama mīļotājus, gan retu pudeļu kolekcionārus.
Etiķetes dizaina konkursa mērķis ir parādīt, ka Rīgas Melnais balzams mainās līdzi laikam, kā arī aicināt esošos un topošos Latvijas māksliniekus, dizaina nozares pārstāvjus dot savu pienesumu zīmola attīstībai, vēl vairāk nostiprinot to kā daļu no kultūras vērtībām, ar kuru Latviju pazīst pasaulē.
Rīgas Melnā balzama etiķetes dizaina konkurss norisināsies trīs nedēļas. Darbus konkursā varēs iesniegt no 28. maija līdz 18. jūnijam.
Etiķete, kas konkursā tiks atzīta par labāko, tiks nodrukāta uz jubilejas pudeles. Konkursa uzvarētājs arīdzan saņems godalgu 1000 eiro apmērā, savukārt otrās un trešās vietas ieguvēji saņems gandarījuma balvas.