«Viena no lielākajām ambīcijām ir ieiet Amerikas tirgū,» stāstot par A/S Latvijas balzams jauno produktu, uzsver uzņēmuma pārstāvis Māris Kalniņš.
Papildinot Rīgas Melnā Balzama dzērienu līniju, A/S Latvijas balzams sācis ražot jaunu – ķiršu balzama versiju. Tādējādi uzņēmums plāno kāpināt dzēriena pārdošanas apjomus kā pašmāju, tā arī eksporta tirgos, tai skaitā tuvākajos gados būtiski augt ASV un Lielbritānijā.
Jaunā – ķiršu – garša esot izvēlēta, ņemot vērā Upeņu balzama veiksmes stāstu un arī balstoties uz jaunākajām patēriņa tendencēm pasaulē - patērētāji dod priekšroku saldākām dzērienu garšām un mazākam alkohola daudzumam. Taču atšķirībā no upenes, kas ir zināma Eiropā, ķirsis ir pazīstams globāli – tā garšu sapratīs gan šeit Latvijā, gan aiz okeāna, spriež uzņēmumā. Balzams patlaban ir pieejams 35 pasaules tirgos.
Ķiršu balzama (alkohola saturs 30%) receptūra tapusi aptuveni gada laikā, izmēģinot daudzas garšas variācijas. «Īsto garšu balansu starp balzama sastāvdaļām un ķiršiem ieguvām tikai ar 111. mēģinājumu,» atzīst uzņēmumā. Jaunajā receptē Rīgas Melnajam Balzamam ir pievienota dabīga ķiršu sula.
Pērn Rīgas Melnā Balzama pārdošana apjomi ārpus Baltijas auguši par 20%, uzņēmuma mērķis ir piecu gadu laikā dubultot produkta tirgus daļu pasaulē.
Dzēriens vietējā tirgū būs pieejams - 0.2; 0.7; un 1L tilpumā. Rīgas Melnā Balzama Ķiršu cena būs vienā līmenī ar jau pārdošanā pieejamajiem balzama līnijas dzērieniem.