Šī gada septembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc laukuma kvadrātcentimetros un reklāmas minūtēm, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu, medijos ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums. Par to liecina pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopotie dati par šā gada septembri.
Televīzijā septembrī, salīdzinot ar augustu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 5%. Kopumā septembrī televīzijā noraidīti 42,9 tūkst. reklāmas minūšu, bet augustā – 40,72 tūkst.
TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka kopumā reklāmas tirgū šī gada pirmajos trijos ceturkšņos novērojamas pozitīvas tendences, kas liecina, ka tirgus pamazām, bet stabili atgūstas pēc krituma.
Šogad arī kopējais reklāmu garums ir bijis par 15% lielāks. Septembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Procter& Gamble, Bite, Tele2, Henkel un Unilever, bet reklamētākie zīmoli televīzijā bija Bite, Tele2, Zelta Zivtiņa, Maxima un Bifri.
Savukārt reklāmas apjoms presē septembrī, salīdzinot ar augustu, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 42%. Septembrī tika reģistrēti 1,25 miljoni cm², bet augustā - 0,88 miljoni cm² reklāmas.
Kopumā septembrī presē reģistrēti 7,4 tūkst. reklāmu, kas ir par 7% mazāk nekā pērn septembrī. Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) septembrī bija airBaltic, Tele2, Procter&Gamble, Dīksna un Jaunais laiks, bet reklamētākie zīmoli presē – airBaltic, Tele2, Vienotība, Rīga plaza un Ventspils.
Radio reklāmas apjoms šā gada septembrī, salīdzinot ar augustu, pieaudzis par 12%. Augustā radio izskanēja 14,3 tūkst. reklāmas minūšu, bet septembrī – 15,9 tūkst.
Kopumā radio reģistrēti 34,75 tūkst. reklāmu, kas, salīdzinot ar 2009.gada septembri, ir par 4% vairāk. Septembra lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Vienotība, Rimi, Tele2, Maxima, un Bite, bet visvairāk reklamētie zīmoli –Vienotība, Maxima, Bite, Rimi un K-Rauta.