Latvijas lielākie reklāmas un zīmolvedības uzņēmumi pēdējā mēneša laikā ir piedzīvojuši krasas pārmaiņas dienaskārtībā. Vairākām nozarēm apstādinot darbību un lielākajai daļai cenšoties samazināt izdevumus, reklāmas apjoms ir apsīcis uz pusi.
Tie, kas reklāmas pakalpojumus turpina izmantot, kopā ar radošajiem darbiniekiem aktīvi strādā, lai aktualizētu reklāmas materiāla saturu un atrastu izdevīgākos kanālus, kur tās izvietot. "Tāpat kā teicienā, ka cilvēki aizmirsīs, ko esam teikuši vai darījuši, viņi vienmēr atcerēsies, kā mēs esam likuši viņiem justies," uzskata Latvijā lielākās radošās reklāmas aģentūras "Nord DDB Riga" vadītājs Andris Rubīns. Un tas nav mainījies arī tagad, kopš valstī izsludināta ārkārtas situācija un reklāmai ir bijis būtiski jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem.
"Es domāju, ka šis tiešām ir labs brīdis, lai maksimāli ieguldītu to jaudu un idejas, kas mums ir, lai mēs pēc iespējas ātrāk izietu no šīs situācijas. Protams, arī, lai iedrošinātu uzņēmējus meklēt iespējas būt daļai no risinājuma un iznākt no krīzes kā krietni spēcīgākiem zīmoliem, kurus cilvēki tiešām novērtē un respektē," stāsta A. Rubīns.
Visu rakstu lasiet 14. aprīļa žurnālā "Dienas Bizness".
Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.