TOP 10 reklāmas aģentūru kapitalizētais apgrozījums pērn sarucis par ceturtdaļu un bijis 41,64 milj. Ls.
Visām aģentūrām kapitalizētais apgrozījums sarucis, vismazāk Mooz! – 8%, visvairāk Taivas Ogilvy – 60%. Savukārt diviem uzņēmumiem izdevies palielināt neto apgrozījumu – DDB Worldwide Latvia – par 28% un Mooz! – par 9%. Atšķirībā no 2008. gada neviena TOP 10 aģentūra pērn nav strādājusi ar zaudējumiem, kopumā nopelnot gandrīz vienu miljonu latu. Lielākie pelnītāji bijuši Alpha Baltic, Mooz! un RCL. Reklāmas biznesā kapitalizēto apgrozījumu aprēķina neto ieņēmumus (net revenue) reizinot ar 6.67.
«Šogad esam uzsākuši darbu ar vairākiem ārvalstu klientiem, piemēram, L’Oreal kosmētikas grupu. Izturot starptautisku konkursu, esam kļuvuši par tās radošo BTL aģentūru Skandināvijas valstu tirgos,» tā Alpha Baltic vadītājs Lauris Špillers, norādot arī, ka ir izveidota kompānija Alpha Baltic Sport, kas nodarbojas ar sporta pasākumu organizēšanu.
«Šī niša Latvijā vēl nav attīstīta, un ar kvalitatīviem sporta pasākumiem ne tikai radām iespēju zīmoliem aktīvi iesaistīt un kvalitatīvi uzrunāt cilvēkus, bet arī veicinām aktīvu dzīvesveidu Latvijā un paaugstinām tūristu interesi par mūsu valsti,» teic L. Špillers.
Plašāk lasiet šodien Dienas biznesā!