Rīgas centrā otro reizi uz vienu nakti savas durvis vaļā vēra ceļojošais pop-up bārs Ledlauzis, kas jautrā gaisotnē vienkopus pulcējās vairāk nekā pustūkstotis reklāmas jomā strādājošo pašmāju profesionāļu.
«Mums jau kādu laiku plānā bija sarīkot Latvijas reklāmas industrijā strādājošajiem profesionāļiem kādu kopīgu ārpusdarba pasākumu, kas vienotu mūs visus kopīgām idejām un mērķiem, kas bieži vien grūti realizējams ikdienā izteikti mazās industrijas specifikas dēļ,» norāda pasākuma rīkotājs – mediju aģentūras Initiative Latvia partneris Rihards Frīdenbergs.
Pasākuma ietvaros pop-up bārā Ledlauzis gaismā tika celti dažādi reklāmas nozares slēptie talanti, kas uzstājas ar mūzikas, deju u.c. performancēm un uzņēmās viesmīļu lomas, stāsta DDB izpilddirektors Andris Rubīns.
Ledlauzī bija apskatāma reklāmas festivāla Golden Hammer darbu izstāde, bet pasākuma īpašie viesi bija reklāmas viltojumu festivāla Fakestival pārstāvji no Krievijas. Pirmo reizi šogad Fakestival norisināsies arī Latvijā.
Pasākumu cikls Ledlauzis tiek veidots ar mērķi neformālā gaisotnē veicināt jaunas iepazīšanās un ļaut nozares guru apmainīties ar svaigākajām zināšanām un jomā uzkrāto pieredzi, tādējādi sekmējot arī jaunu risinājumu rašanos un veicinot kopējo reklāmas industrijas attīstību, teikts pasākuma rīkotāju paziņojumā.
Nākamo Ledlauzi organizēs inbox.lv.