Reklāmas aģentūra DDB Latvia par veidoto kampaņu Let's Beat Stanford, kas tapusi sadarbībā ar SSE Riga Absolventu Asociāciju, saņēmusi prestižo Euro Effie Awards 2014 zelta godalgu, informē pasākuma organozatori.
DDB Latvia skaidro, ka kampaņai Let's Beat Stanford divu gadu laikā izdevies sasniegt ambiciozo mērķi - pārspēt slaveno Stenfordas universitāti, kas tiek uzskatīta par labāko ziedojumu piesaistītāju pasaulē. Tādējādi SSE Riga Absolventu Asociācija jau otro gadu ir kļuvusi par dāsnāko ziedotāju Eiropā
«Ar SSE Riga talismanu Hardy Rock mums ir izdevies uzveikt ne tikai pasaules prestižākās augstskolas, bet tagad arī Eiropas ievērojamākās reklāmas aģentūras,» norāda kompānijā,
Reklāmā vienmēr iesot bijis svarīgi ne tikai pārsteigt auditoriju ar radošiem un svaigiem risinājumiem, bet arī sasniegt sākotnēji izvirzītos mārketinga mērķus. «Esam patiesi gandarīti par to, ka šie rezultāti uzlabojuši ne tikai SSE Riga absolventu ziedotāju aktivitāti un pārspējuši klienta sākotnējās cerības, bet tikuši pamanīti visas Eiropas mērogā arī reklāmas jomā,» saka Andris Rubīns, kurš kopā ar vienu no idejas līdzautoriem Kristapu Siliņu bija devies uz Briseli saņemt balvu klātienē.
Latvijas Reklāmas asociācija atzīmē, ka tas ir nozīmīgs un vēsturiski ievērojams panākums Latvijas reklāmas aģentūrām, iegūstot tik augstu novērtējumu konkursā, kur par uzvaru cīnās lielākās un profesionālākās Eiropas aģentūras.
Let's Beat Stanford kampaņas galvenais varonis SSE Riga talismans Hardy Rock izaicināja uz cīņu un vienu pēc otra uzveica citu prestižu Eiropas un ASV augstskolu talismanus. Ik reizi, kad SSE Riga absolventu iesaiste ziedošanā pārspēja izaicināto augstskolu, tai tika nosūtīts sirsnīgs apsveikums, bet viņu talismans – pievienots Hardy Rock trofeju sienai.
Euro Effie ir zelta standarts mārketinga komunikāciju efektivitātē. Euro Effie žūrija apbalvo jebkura veida mārketinga komunikācijas kampaņas, kuras guvušas panākumus ar pārbaudītu, efektīvu mārketinga komunikāciju divos vai vairākos Eiropas tirgos. Šīs balvas filozofija nosaka, ka mārketinga komunikācijas vērtība meklējama tās spējā sasniegt sākotnēji izvirzītos mārketinga mērķus.