Princips «mazāk ir vairāk» darbojas arī reklāmas industrijā, īstenojot zīmola aktivizēšanas pasākumus
«Veiksmes formula, lai noturētos spēcīgāko zīmolu aktivizācijas aģentūru trijniekā, ir spēja piedāvāt tādus risinājumus, kas cenas un izpildījuma ziņā klientam šķiet adekvāti. Tas ir laikmetīgs, radošs, «garšīgs» reklāmas pasākums, kas pasūtītājam patīk. Turklāt ir svarīgi ievērot principu – jo mazāk, jo labāk, reklāmas aktivitātei ir jābūt tik vienkāršai un skaidri saprotamai, lai tā spēj aizraut un ieinteresēt cilvēku piecās sekundēs,» skaidro SIA Abnormal līdzīpašnieks un radošais direktors Raimonds Platacis.
Zīmola aktivizēšanas jeb BTL (Below-the-Line Marketing) reklāmas aģentūra SIA Abnormal kāpinājusi apgrozījumu no 202 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 577 tūkst. eiro 2016. gadā. Šajā gadā uzņēmums prognozē sasniegt 600 tūkst. eiro slieksni. Šāds uzņēmuma izaugsmes temps tam ir ļāvis iekļūt laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.
«Gazeļu gadu veiksmes pamatā ir mūsu komandas spēks un vēlme katru projektu realizēt pēc iespējas labākā kvalitātē. Svarīga ir arī pareizā ķīmija ar pasūtītāju, kas rodas tad, kad attiecībās valda savstarpējā uzticēšanās un ir kopīga humora izjūta,» teic R. Platacis, kurš reklāmas industrijā strādājis vēl pirms Abnormal izveidošanas, kad kopā ar kolēģi Jāni Ertu realizēja Tele2 reklāmas kampaņu Meteorīts. Savulaik tā izraisīja plašu rezonansi sabiedrībā.
«Šis projekts pavēra durvis uz jauniem pasūtījumiem, jo arī citi klienti vēlējās tikpat skaļu kampaņu. Tieši tāds ir Abnormal darbības virziens, jo mēs ne tik daudz koncentrējamies uz standarta BTL reklāmas aģentūras piedāvājumu realizēšanu, kas varētu nodrošināt konkrētu apgrozījuma apjomu, bet orientējamies uz nestandarta risinājuma ieviešanu, kas īpaši aktuāli kļuva krīzes laikā, kad daudzi uzņēmumi ievērojami samazināja finansējumu mārketingam,» teic R. Platacis.
Visu rakstu Atrod savu spēka punktu lasiet 5. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.