Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots kompāniju DDB Consulting, Gfk Custom Research Baltic, PHD Latvia un Kapitāls kopīgi veidotajā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.
Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir Inbox, bet trešais - Swedbank. Top10 ceturto vietu ieņem Youtube, piekto - Rimi, sestajā vietā ierindojas Facebook, septītajā - Lattelecom, astotajā vietā ir Skype, devītajā vietā Maxima, bet Top10 noslēdz Depo.
Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts Rīgas Melnais balzams, kvalitatīvākā zīmola statusā ir Nike, savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.
Žurnāla Kapitāls īpašā balva - Straujāk augošākais zīmols - tika piešķirta Statoil, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu - Zīmols ar potenciālu - ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet PHD Latvija drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts Amoralle.
Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 590 zīmoli 52 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 2836 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada vasarā.
Šogad tika apbalvoti arī ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos, pamatojoties uz zīmolu spēju iesaistīt auditoriju Latvijā populārākajos sociālajos tīklos - Draugiem.lv, Facebook, Twitter un Instagram. Par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos tika atzīta Liepājas pilsēta. Savukārt par ietekmīgāko mediju zīmolu sociālajos medijos tika atzīts Delfi. Pasākumā tika prezentēts arī Latvijas vaimanu tops.
«Mainās zīmoli, mainās tehnoloģijas un arī tops mainās. Zīmols nav ne produkts, ne nosaukums, ne sauklis, ne solījums. Zīmols ir visu šo lietu summa. Summa ar pieredzēm, kuru cilvēks ar jūsu zīmolu iegūst. Tās faktiski ir attiecības. Lai veidotu attiecības, vērā jāņem daudzi faktori. Šī gada topā 50% visu aptaujāto zīmolu mīlētāju skaits ir pieaudzis, bet 50% - krities. Šī gada veiksmīgākie zīmoli ir darījuši daudz, lai veidotu un stiprinātu šīs attiecības. Tas nav vienkārši, jo cilvēki mainās, vērtības mainās un arī vajadzības mainās. Trīs lietas, kuras šogad novērojām visspilgtāk, salīdzinot ar pagājušo gadu. Pirmā - ienākumi aug, bet cilvēki joprojām tērē prātīgi. Otrkārt, Latvijas iedzīvotāji solidarizējušies bērnu radīšanā, vienlaikus palicis mazāk laika dažādām izklaidēm, sportam. Treškārt, ir vēl vairāk interneta, vēl vairāk iespēju. Internets pieejams visur, līdz ar to cilvēki kļuvuši nepacietīgāki, vairs nav gatavi gaidīt,» pasākumā sacīja DDB Latvia izpilddirektors Andris Rubīns.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido DDB Latvia sadarbībā ar pētījumu kompāniju Gfk Custom Research Baltic, PHD Latvia un žurnālu Kapitāls.