Porsche atzīts par Baltijas valstu mērogā unikālāko zīmolu – šādu godu tas saņēmis «Baltijas Zīmolu topā».
«Mīlētāko zīmolu tops» šogad pirmo reizi tika veidots visas Baltijas mērogā, bet Porsche zīmols pie šāda veida atzinības vēl nebija ticis. Balsojumā Porsche apsteidza tādus topa flagmaņus kā Apple un iPhone, šiem zīmoliem noslēdzot pirmo trijnieku.
«Unikalitāte ir Porsche lielākā priekšrocība,» komentē Porsche pārstāvja Latvijā SIA Baltijas sporta auto mārketinga vadītāja Tince Egle.
«Porsche ir kā radīts cilvēkiem, kuri izvēlas iet savu ceļu un būt neatkarīgi, šis zīmols piepilda sapņus un aicina būt drosmīgiem. Porsche ne tikai turpina doties savā unikālajā virzienā, bet ir arī inovatīvs, ko zīmols apliecina ar ielaušanos elektromobiļu tirgū,» viņa skaidro
«Brand Capital» ir plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijā. Pētījumā tika iekļauti vairāk nekā 500 zīmoli un vairāk nekā 350 dažādi dzīvesstila jautājumi. Tā ietvaros tika aptaujāti Baltijas reģiona iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kuri vismaz reizi nedēļā izmanto internetu. Kopumā šā gada pētījumā piedalījās 2816 respondentu. Zīmola unikalitāte tiek noteikta ar jautājumu: Vai pēc jūsu domām šis zīmols ir unikāls savā kategorijā?