airBaltic prezidents Bertolts Fliks situāciju ar daudzus Rīgas taksometrus salīdzina ar lielceļu laupītājiem un kritizē Rīgas domi par pasivitāti cīņā ar tiem.
Latvijas aviokompānija airBaltic ir nosūtījusi vēstuli Rīgas mēram Jānim Birkam un Rīgas domes Satiksmes departamentam ar aicinājumu beidzot uzsākt cīņu ar negodīgajām taksometru firmām un sakārtot elementāras lietas.
«Diemžēl gan no personīgās pieredzes, gan no biežajām tūristu sūdzībām esmu nonācis pie secinājuma, ka taksometru pakalpojumi tiek sniegti lielceļu laupītāju formā, iekasējot nesamērīgi augstu samaksu par braucienu,» komentē airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
Viņš uzsver, ka «tūristi tiek brutāli apkrāpti un šeit ir gluži vai lieki piebilst, ka viņi to saprot un dalās iespaidos ar saviem paziņām, kuri Rīgu ar treknu svītru izslēdz no saviem potenciālajiem ceļojumu maršrutiem.»
B. Fliks atgādina, ka šī problēma pastāv ne pirmo gadu un Rīgas dome ir bijusi pasīva jebkādu kontroles darbību uzsākšanā, tādēļ airBaltic aicina pašvaldības pārstāvjus uz aktīvu rīcību, lai cienīgi uzņemtu Latvijas viesus. «Pretējā gadījumā tuvredzīgā politika, kāda tiek šobrīd piekopta, novedīs pie tūristu plūsmas krituma un būtiskiem ieņēmumu samazinājumiem gan Rīgas domei, gan taksometru firmām, gan pilsētai kopumā. Valsts, paaugstinot PVN viesnīcu pakalpojumiem no 5% uz 21%, jau tā ir padarījusi Latviju dārgāku iebraucošajiem ceļotājiem. Ja tas tiek papildināts ar nekvalitatīviem pakalpojumiem un cilvēku krāpšanu taksometros, mēs varam sagaidīt tikai būtisku kaitējumu tūrisma nozarei,» viņš norāda.