Latvijas aviokompānija airBaltic šobrīd nopietni izvērtē iespējas dibināt taksometru pakalpojumu kompāniju.
Aviokompānija norāda, ka vēlas iesaistīties šajā biznesā, lai veicinātu šīs jomas sakārtošanu Rīgā, kā arī izskaustu taksometru krāpšanos.
airBaltic jau iepriekš vēstulē mēram Jānim Birkam un Rīgas domes Satiksmes departamentam vērsa pašvaldības amatpersonu uzmanību uz taksometru jomas nesakārtotību, taču līdz pat šim brīdim atbilde nav saņemta, «kas liecina par kūtrumu un ierobežotu interesi normalizēt šo jomu pilsētā», uzskata aviokompānija. Minētājā vēstulē taksometru vadītāji tika pielīdzināti lielceļa laupītājiem.
airBaltic uzskata, ka esošo taksometru pakalpojumu sniedzēju negodīgums un pasažieru maldināšana ir padarījusi tirgu atvērtu jaunam piedāvājumam.
«Mūsu pieredze liecina, ka taksometru pakalpojumi Rīgā bieži tiek sniegti lielceļu laupītāju formā, iekasējot nesamērīgi augstu samaksu par braucienu. Tādēļ apsveram iespēju piedāvāt saviem pasažieriem, kā arī citiem Rīgas viesiem un iedzīvotājiem iespēju par vienmēr atbilstošiem tarifiem nokļūt viņiem būtiskajās vietās ar airBaltic taksometriem. Domāju, ka šis ir pēdējais laiks sakārtot Rīgas taksometru pakalpojumu tirgu, pirms tas neatgriezeniski nav sabojājis priekšstatu par attieksmi pret tūristiem Latvijā,» komentē airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
Jau šobrīd aviokompānija nodrošina ekspresautobusa Airport Express kursēšanu no lidostas uz pilsētas centru.