Latvijas aviokompānija airBaltic ir izlēmusi veidot savu taksometru servisu, jo pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem pievērst amatpersonu uzmanību samilzušajām problēmām neredz uzlabojumus taksometru biznesā Rīgā.
AirBaltic Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags Db paskaidroja, ka marta sākumā airBaltic vērsa Rīgas mēra Jāņa Birka uzmanību hroniskajām problēmām taksometru biznesā, kur pakalpojumi bieži vien tiek sniegti lielceļu laupītāju cienīgā formā.
Tiesa no Rīgas domes airBaltic ir saņēmis 3.aprīlī izsūtītu vēstuli, kur atzīta Satiksmes departamenta nespēja kontrolēt taksometru skaitītāju rādījumus. Rīgas domes Satiksmes departaments arī ieteicis aviokompānijai saviem spēkiem cīnīties ar krāpšanu, brīdinot klientus par negodīgajiem uzņēmumiem.
«Uzskatu, ka Rīgas dome nav pienācīgi reaģējusi uz airBaltic ierosinājumu sakārtot šo nozari, tādēļ pilsētas viesi un rīdzinieki joprojām cieš no taksometru vadītāju krāpšanas. Mēs kārtējo reizi esam saņēmuši sūdzības par melniem mersedesiem, kuru vadītājs par braucienu no Rīgas lidostas uz pilsētas centru centās pieprasīt 40 latus. Šāda prakse ir nepieņemama un neatgriezeniski bojā Rīgas un Latvijas tēlu, tādēļ airBaltic ir nolēmusi izveidot taksometru servisu. Papildus tam – mēs arī saviem pasažieriem ieteiksim neizmantot tās taksometru firmas, kurās būs reģistrēti klientu apkrāpšanas gadījumi,» uzsver airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.