Alibaba Group Holding testa režīmā atvēris viesnīcu FlyZoo, kurā viesus apkalpo roboti, raksta Reuters.
Roboti ir daļa no tehnoloģijām, kuras, pēc Alibaba pārstāvju teiktā, ievērojami samazinās viesnīcas darbaspēka izmaksas un viesiem vairs nebūs jākomunicē ar citiem cilvēkiem.
Viesnīcā ir 290 istabas, un tas ir paraugs, kādu Alibaba vēlas piedāvāt viesnīcu nozarei nākotnē, kā arī iespēja pārbaudīt mākslīgā intelekta spējas.
Tāpat šādā veidā var testēt klientu komforta līmeni brīžos, kad nav sociālais kontakts ar cilvēkiem.
«Šeit ir runa par pakalpojumu efektivitāti, jo robotu ikdienu neietekmē noskaņojums. Dažreiz mēs sakām, ka neesam noskaņojumā, taču sistēma un roboti vienmēr būs noskaņojumā,» skaidro Alibaba Future Hotel Management vadītājs Endijs Vangs.
Viesnīcas viesi reģistrējas pie speciāliem reģistrācijas galdiem, kas noskenē seju un pases vai ID dokumentu datus. Savukārt lifts noskenē viesa seju, lai apstiprinātu, kurā stāvā viņš var izkāpt un arī viesa numurs tiek atvērts ar sejas skenēšanas palīdzību.
Istabās viss darbojas ar balss komandu – iespējams regulēt temperatūru, aizvilkt aizkarus, pielāgot apgaismojumu vai izsaukt apkalpojošo personālu.
Viesnīcas restorānā roboti piegādā pārtiku, ko viesi pasūtījuši ar FlyZoo aplikācijas palīdzību. Savukārt viesnīcas bārā liela robota roka var sajaukt vairāk nekā 20 dažādus kokteiļus. Bāra vai restorāna rēķinu pievieno viesnīcas apmaksai, un to dara ar sejas atpazīšanas kameru palīdzību.
Augstāk – ieskats viesnīcā!