Neskatoties uz paziņojumiem, ka lidosta Rīga nākotnē varētu pārtraukt sadarbību ar zemo cenu aviokompānijām, Ryanair prom no Rīgas netaisās, piektdien vēsta laikraksts Dienas bizness.
«Rīgas lidostā mēs sagaidām pasažieru skaita pieaugumu - šovasar sagaidīsim Rīgā savu piecmiljono pasažieri. Mēs nekomentējam nekādas spekulācijas par to, ka mēs varētu iet projām no lidostas Rīga, nejūtam arī to, ka mūs kāds no lidostas Rīga mēģinātu izspiest. Mēs attīstām jaunus lidojumu maršrutus, un līdz ar to mums arvien vēl ir interese par šo tirgu,» DB sacīja Ryanair pārdošanas un marketinga izpilddirektore Baltijas un Ziemeļeiropas valstīs Elina Hakarainena.
Jautāta, vai Ryanair varētu sākt lidojumus no aptuveni 60 kilometrus tālākās Tukuma lidostas, kuru lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse nosaucis kā potenciālu visu lēto aviokompāniju bāzi, E. Hakarainena atbild, ka Ryanair pašlaik ir sarunu procesā ar vairāk nekā 50 dažādām lidostām. «Vēlreiz, mēs nekomentējam nekādas baumas par to, no kādām lidostām mēs varētu vai nevarētu lidot,» viņa piebilst.
Ryanair pārstāve ieradusies Rīgā, lai atklātu piecpadsmito tiešo Ryanair lidojumu mērķi no Rīgas uz Romu - un uzsver, ka īru zemo cenu lidsabiedrībai sadarbība ar Rīgas lidostu esot ļoti laba. Viņa kategoriski atsakās komentēt kaut kādas Ryanair un lidostas Rīga noslēgtā līguma detaļas, kas ļautu gūt priekšstatu par to, vai Ryanair bauda kaut kādas īpašas priekšrocības Rīgā, salīdzinot ar citām aviokompānijām, par ko bieži ir sūdzējies airBaltic prezidents Bertolts Fliks. Tāpat Ryanair pārstāve atsakās stāstīt par to, vai Ryanair tiešām Latvijas Gaisa satiksmei (LGS) nav maksājusi par aeronavigācijas pakalpojumiem - DB jau rakstīja, ka LGS pirms dažām nedēļām vērsās Rīgas apgabaltiesā ar prasību piedzīt no Ryanair 368 tūkst. eiro lielu parādu.