Kopējais realizētā A/s Laima Ziemassvētku sortimenta apjoms Baltijas valstīs pārsniedzis 1 miljonu kilogramu. "Izvērtējot Laima Ziemassvētku produkcijas pārdošanas datus, var teikt ka Latvijas un Igaunijas iedzīvotāji joprojām visvairāk mīl piparkūkas, bet Lietuvā priekšroka noteikti tiek dota šokolādei," informēja a/s Laima izpilddirektors Normunds Ozoliņš.
A/s Laima Ziemassvētku produktu sortimenta apgrozījums bijis gandrīz 2,4 miljoni latu, kas par 33% pārsniedz 2005. gada Ziemassvētku rādītājus. Latvijā apgrozījums pieaudzis par 33%. Visvairāk - par 88% - apgrozījums pieaudzis Lietuvā. Kopējais realizētā Ziemassvētku sortimenta apjoms Baltijas valstīs - pieaugot par 24% - pārsniedzis 1 miljonu kilogramu.
Latvijas iedzīvotāji kopumā šajos svētkos apēduši gandrīz 673 tūkstošus kilogramu Laima saražoto Ziemassvētku gardumu. Jau tradicionāli vispopulārākie bijuši Sveramie piparkūku cepumi 3 kg fasējumā, kuri apēsti nedaudz vairāk par 180 tūkstošiem kilogramu. Otrajā vietā ierindojas liķiera konfektes Prozit klasika Ziemassvētku noformējumā, savukārt trešais populārākais produkts bija Tumšās šokolādes konfekšu Asorti.
Igaunijā populārākās bijušas Ziemassvētku piparkūku figūriņas 1 kg fasējumā, kuru realizācijas apjoms pieaudzis par 45%. Otrajā vietā Sveramie piparkūku cepumi 3 kg fasējumā, un trešais populārākais produkts bija Piena šokolādes konfekšu asorti Laima, kas šogad Igaunijā pirmo reizi bija pieejama Ziemassvētku noformējumā.
Lietuvā izteikta priekšroka tiek dota šokolādei. Pirmajā vietā, sasniedzot 182% pieaugumu, ierindojušās liķiera konfektes Prozit klasika, otrajā vietā ir Tumšās šokolādes konfekšu asorti Laima, bet trešajā vietā jaunums Lietuvas tirgū - Piena šokolādes konfekšu asorti Laima.