Pagājušajā svētku sezonā AS Laima Baltijas valstu tirgos realizējusi Ziemassvētku produktu sortimentu par 2,8 miljoniem latu, kas par 14% pārsniedz attiecīgos 2006. gada rādītājus, liecina uzņēmuma sniegtā informācija medijiem.
Latvijā realizācijas apjomi pieauguši par 11%, Lietuvā par 26% un Igaunijā par 24%. Kopumā Latvijas un ārvalstu tirgos uzņēmums realizējis Ziemassvētku produkciju par 3,2 miljoniem latu, kas par 17% pārsniedz iepriekšējā gada rādītājus.
“Produkcijas realizācijas apjomu pieaugums šajos svētkos bijis mērenāks. Saldumi joprojām ir ārkārtīgi populāri, taču cilvēki sākuši rūpīgāk apdomāt savas izvēles. Jāatzīst, ka pamatā to ietekmējis inflācijas un pārtikas cenu straujais pieaugums 2007. gadā,” sacīja Normunds Ozoliņš, AS Laima valdes priekšsēdētājs.
Latvijā jau tradicionāli vispopulārākie bijuši Sveramie piparkūku cepumi, kuru realizācija pieaugusi par 57% sasniedzot 283 tūkstošus latu. Otrajā vietā liķiera konfektes Prozit un trešajā vietā piena šokolādes konfekšu asorti Laima.
Igaunijā vispopulārākie saldumi bijuši tumšās šokolādes konfekšu asorti Laima. Otrajā vietā sekojušas piparkūkas 1kg fasējumā un trešajā Prozit.
Lietuvā jau tradicionāli vispirktākās ir šokolādes konfektes. Tāpat kā pirms gada - pirmajā vietā ierindojušās Prozit konfektes, otrajā vietā ir tumšās šokolādes konfekšu asorti Laima, bet trešajā vietā piena šokolādes konfekšu asorti Laima.