Visvairāk tūristu Liepājā pērn bijuši no Lietuvas - 25,3%, otrajā vietā ir Vācija ar 22%, trešajā - Krievija ar 13,8% no kopējā pilsētas viesu skaita.
Salīdzinoši daudz tūristu bijis arī no Polijas, Spānijas, Francijas, Somijas un Igaunijas, liecina Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja (LRTIB) apkopotie dati.
34 Liepājas naktsmītnes izmantojuši vairāk nekā 66 tūkstoši pilsētas viesu, kas ir lielākais nakšņojošo tūristu skaits pēdējo četru gadu laikā. Salīdzinoši - pirms krīzes, 2007. un 2008.gadā nakšņojošo tūristu skaits pārsniedza 70 tūkstošus. Vairāk nekā puse nakšņojošo tūristu bijuši vietējie - Latvijas iedzīvotāji. Gan vietējie, gan ārzemnieki vidēji pavadījuši Liepājā aptuveni pusotru diennakti.
Vērtējot tūrisma objektu popularitāti, absolūts līderis ir Liepājas Olimpiskā centra SPA un baseinu komplekss, otrajā vietā ir Liepājas muzejs, kas pēc remonta sācis aktīvu izstāžu darbību. Populāra ir arī Sv.Trīsvienības katedrāle ar unikālām ērģēlēm, Karostas cietums un Amatnieku nams. Liepājas rajonā savukārt populāri ir savvaļas zālēdāji Papē, Rucavas etnogrāfiskā māja Zvanītāji, Pāvilostas muzejs, zooloģiskā dārza filiāle Kalvenē un citi objekti. Apmeklētākais pasākums Liepājā bijis rallijs Kurzeme (30 tūkst. apmeklētāju), seko festivāls Summer Sound Liepāja, festivāls Līvas ciems, bērnu festivāls Lielmutis Fricis un Lielmute Marta, kā arī citi festivāli un sarīkojumi.
Pērn Liepājas jahtu ostā iegriezušās 344 jahtas, visvairāk - 137 - no Vācijas. Vācieši iecienījuši arī Pāvilostas jahtu ostu - tur pabijušas 124 jahtas no Vācijas, kopumā Pāvilostā apkalpotas 296 jahtas.
Atsaucoties pieprasījumam, 2012-2013.gadā LRTIB ieviesis jaunus pakalpojumus, tostarp tiek piedāvāts iegādāties vietējo vīna darītavu produktus, sabiedriskā transporta biļetes, makšķerēšanas atļaujas un dāvanu kartes. LRTIB ir arī mantu glabātuve īslaicīgiem ekskursantiem un velosipēdu noma. No īstenotajiem sadarbības projektiem atraktīvākais ir Kurzemes Tūrisma asociācijas portāls madeinkurzeme.lv, kur apkopta informācija par Kurzemē ražotajiem produktiem, popularizējot tos ar vienotu zīmolu Ražots Kurzemē. Portālā ievietota arī informācija par maršrutiem, kultūras un tūrisma notikumiem.