Interjera un delikatešu centrā mc² pēc rekonstrukcijas atklāta Klasiskā interjera galerija.
SIA Reaton, Ltd šajā projektā investējusi 700 tūkst. eiro. Zālē radīts ne tikai jauns interjers, bet īstenota arī jauna tirdzniecības koncepcija — klasisko interjera salonveikalu galerija ar 19 veikaliem. Galerijai piesaistīti D.E.B.C., Siena, Alan Deko, Baccarat, Christofle u.c. Galerijā pārstāvēts komplekss klasiska stila mēbeļu un interjera aksesuāru sortiments, daudzveidīga izsmalcinātu dāvanu izvēle, kā arī ekskluzīvi mēbeļu zīmoli ar pasaules līmeņa vārdiem.
Uzņēmuma vadība nolēma īstenot šo projektu kā atbildi kompleksa piedāvājuma trūkumam klasiska stila interjera tirgū Latvijā.
Uzņēmuma prezidents Boriss Gluhmans neslēpj, ka pašlaik vērojams nopietns klientu skaita kritums, un prognozēja, ka situācija radikāli nemainīsies vēl tuvākos 3 gadus ne vien interjera, bet arī citās nozarēs. Viņaprāt, uzņēmumiem, kuri grib ne vien izdzīvot, bet arī veiksmīgi darboties šajā situācijā interjera biznesā, ir jāmainās.
«Manuprāt, ir četri svarīgi priekšnoteikumi: plašs, sabalansēts piedāvājums un aktuālas ekspozīcijas. Prognozēju, ka abi noteikumi tuvākajā laikā būs īpaši grūti realizējami un tirgū būs vērojams aktuālu kolekciju un ekspozīciju deficīts, jo uzņēmumi to nevarēs atļauties. Tirdzniecība padosies grūtāk, tāpēc komunikācijai starp tirgotāju un klientu jākļūst īpaši tiešai un precīzai kā juveliera darbam. Pat maksātspējīgs klients šodien kļuvis jutīgs pret cenu, tāpēc, lai viņu pārliecinātu par pirkumu, tirgotājam jābūt elastīgam un jāmācās izdzīvot ar mazāku uzcenojumu,» uzsvēra B. Gluhmans.
Rekonstrukcijas autorkolektīvs: Līga Platais (Depo projekts), kura veikusi telpu plānojumu, interjera dizainu izstrādājusi Katrīna Stirna un tehniskā asistente Natālija Putrova (Reaton), dāvanu veikalus veidojusi Dace Grāvere (Atomium).