Cēsu alus produktu portfeli papildinājis jauns produkts – Klasiskā Limonāde pieaugušajiem.
Patlaban Klasiskā Limonāde ir tirgus līderis tradicionālās limonādes segmentā – aizņemot 50% tirgus daļu pēc pārdotajiem apjomiem pēc TheNielsenCompany datiiem. Zīmola attīstības nolūkos Klasiskā Limonāde pagājušajā gadā patērētājiem pirmoreizi tika piedāvāta 0,33l skārdenes iepakojumā. Tieši Cēsu alus Klasiskā Limonāde esot vienīgā savā segmentā, kas tiek ražota bez konservantiem. Savukārt šogad Klasiskā Limonāde pielāgota tieši pieaugušo auditorijai, pildīta 0,33l stikla pudelē ar atbilstošu premium dizainu un zīmola komunikāciju.
A/s Cēsu alus mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka: «Piedāvājot Klasisko Limonādi pieaugušajiem, esam tai radījuši adekvātu komunikāciju –smalka stikla pudele, glancētas etiķetes rosina malkot limonādi stilīgi – kā atspirdzinošu dzērienu atsevišķi vai dažādos kokteiļos. Bērniem paredzētā Klasiskā Limonāde atpazīstama pēc tās tēla – rukša Limpo, savukārt pieaugušo limonādes komunikācijā tiek akcentēts smalks iepakojums un klasiska garša.»
Jau martā produkts būs pieejams gan tirdzniecībā, gan HoReCa segmentā – kafejnīcās un restorānos. Limonādes pudele ir atkārtoti lietojams iepakojums, kas nozīmē, ka tā ir nododama taras pieņemšanas punktā.