Noslēdzies Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) 9. jūlijā izsludinātais atklātais konkurss par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas izstrādāšanu un īstenošanu 2013./2014. gadā, informē TAVA.
Iepirkuma komisija atzinusi, ka SIA Creative Media Services piedāvājums atklātajā konkursā ir atzīstams par saimnieciski visizdevīgāko. SIA Creative Media Services piedāvātā līgumcenair 317,18 tūkstoši latu bez PVN.
Par kampaņas mērķi tika izvirzīts uzdevums - veicināt Latvijas kā kultūras tūrisma galamērķa un Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas 2014.gadā atpazīstamību noteiktās mērķa grupās Latvijai prioritāros ārvalstu tirgos un ar publicitātes palīdzību ārvalstu masu medijos un sociālajos tīklos sekmēt ne tikai atbilstošo Latvijas tūrisma interneta resursu apmeklētību, bet arī ceļotāju skaita palielināšanos Latvijā ārpus aktīvās tūrisma sezonas.
Saskaņā ar Latvijas tūrisma mārketinga startēģiju 2010. – 2015. gadam, TAVA visus pēdējos gadus mārketinga aktivitātes īsteno galvenokārt augsti prioritārajos un prioritārajos tirgos. Likumsakarīgi, ka arī par kultūras tūrisma reklāmas kampaņas mērķa valstīm tika izraudzīti šie paši tirgi – Vācija, Krievija, Zviedrija, Somija un Norvēģija -, kuros jau ir veiktas vislielākās iestrādes un varētu gaidīt arī vislielāko atdevi.
Kampaņas uzsvars tiks likts uz speciālu ceļojumu piedāvājumu konkursa mērķa valstīs, skaidro TAVA.
Iepirkuma priekšmets attiecas uz kultūras tūrisma reklāmas kampaņu Vācijas, Krievijas, Somijas, Zviedrijas un Norvēģijas mērķa tirgos, piesaistot kampaņas partnerus un nodrošinot speciālo ceļojuma piedāvājumu.
Kampaņas finansējums paredzēts ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.