Šā gada pirmajā mēnesī, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, visos medijos ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, liecina pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopotie dati.
Vidē šī gada janvārī izvietoti 419,82 tūkst. kvadrātmetri reklāmas. Šogad vides reklāmu kopējā platība ir par 54% lielāka nekā pērnā gada janvārī. Vides reklāmas gadījumu skaits, salīdzinot šos periodus, pieaudzis par 80%.
Janvārī vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Linstow, Rimi, Zetcom, Ziedot un LMT, bet reklamētākie zīmoli – Rimi, Amigo, Paēdušai Latvijai, Dell un LMT.
Televīzijā janvārī kopumā noraidīti 32,34 tūkst. reklāmas minūšu, kas ir par 18% vairāk nekā pagājušā gada janvārī. Janvārī reģistrēti 83,14 tūkst. reklāmu, kas ir par 20% vairāk nekā pagājušajā gadā.
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Procter&Gamble, Tele2, LMT, Rimi un Unilever. Reklamētākie zīmoli televīzijā – Tele2, Amigo, Rimi, Maxima, un Danone.
Savukārt reklāmas apjoms avīzēs 2011. gada janvārī, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, ir pieaudzis par 19%. Avīžu reklāmu skaits šajā periodā pieaudzis par 12%, kas liecina, ka šogad avīzēs publicētās reklāmas vidēji bijušas lielākas nekā pērnā gada janvārī.
Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² janvārī bija Prisma, Peremarket, KW Bruun Baltic, Star concert, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris un Maxima. Reklamētākie zīmoli avīzēs – Prosma, Peugeot, Maxima, PTA un LMT. Žurnālos 2011. gada janvārī lielākie reklāmdevēji bija Tallink, Procter&Gamble, Narvesen, Baltija, LMT un Elkor.
Radio reklāmas apjoms janvārī bija 11,26 tūkst minūtes, kas, salīdzinot ar 2010. gada janvāri, ir par 36% vairāk.