Dienas Biznesa dzīvē 20 gadi ir teju 80 laikrakstu sējumi ar 4239 laikrakstu numuriem, kuri ataino vecās uzņēmumu sistēmas likvidāciju un jaunās veidošanos, biznesa vides attīstību un biznesa izpratnes nobriešanu.
Pārsteidzoši, cik daudz šajos gados ir mainījies un... cik tomēr maz kas ir mainījies! Viena no pirmajām Dienas Biznesā publicētajām karikatūrām 1992. gadā ir par to, ka Latvija nonāk Pasaules Bankas parādu cietumā, un aptuveni pēc 20 gadiem mums ir karikatūra tieši par to pašu tēmu. Arī tādi virsraksti kā Nodokļi ir jāsamazina vai Bizness grimst birokrātijas purvā ir atrodami gan pirms, gan pēc 20 gadiem. Par to un daudz ko citu, arī par milzīgajām izmaiņām, ko piedzīvojušas Latvijas tautsaimniecības nozares, par personībām biznesā visi interesenti varēs lasīt
Dienas Biznesa grāmatā 20 gadus kopā ar Latvijas biznesu, kura savu dienasgaismu ierauga tieši šodien!
Vienojošais šo 20 gadu garumā bijis tas, ka ar katru jaunu dienu ikvienam no mums nācās risināt arvien vairāk un arvien sarežģītākus uzdevumus, konkurence saasinājās, klientu prasības pieauga, resursi sadārdzinājās. Tomēr ceram, ka mūsu lasītājiem šajos gados bija jūtams atspaids – laikraksts Dienas Bizness, jo piemērojamas zināšanas un noderīga informācija – tas ir spēks, un tieši Dienas Biznesa komanda ir pierādījusi, ka aizstāv uzņēmēju intereses un nenogurstoši strādā, lai celtu uzņēmējdarbības prestižu sabiedrības acīs. Bet vēl 1992. gadā Dienas Biznesa un vairāku socioloģisko pētījumu grupu veiktā aptauja rādīja, ka 59% Latvijas iedzīvotāju bija negatīvi no-skaņoti pret privātuzņēmējiem un tikai 4,11% viņu darbību vērtēja pozitīvi, uzskatot, ka uzņēmēji palīdz ekonomikas stabilizācijai. Šobrīd aina jau ir gluži cita, un būtiski ir mainījies arī Dienas Bizness, kuram viss sākās 1992. gada 13. aprīlī, piektdienā, Preses nama 13. stāvā, kad ar 13 cilvēku lielas komandas gādību pasaulē nāca laikraksta pirmais numurs. Tas ir projekts, ko radījis Skandināvijas mediju gigants Bonnier un Zviedrijas biznesa avīze Dagens Industri. Šobrīd SIA Izdevniecība Dienas bizness ietilpst a/s Diena, kas ar 42 produktu portfeli ir viens no lielākajiem mediju koncerniem Baltijā. Savukārt Dienas Biznesa produktu portfelī ir gan drukātie, gan digitālie mediji, tiek izdotas arī rokasgrāmatas un rīkotas konferences par sabiedrībā un biznesa vidē aktuāliem jautājumiem.
Kāds būs Dienas Bizness vēl pēc 20 gadiem? Ņemot vērā straujo tehnoloģiju attīstību, Dienas Bizness būs interaktīvs medijs, kas ies līdzi laikam, tomēr cienot un saglabājot klasiskās vērtības, Dienas Biznesa elitārā kluba biedri rītos pie kūpošas kafijas tases joprojām lasīs biznesa laikrak-stu, nodrukātu uz rozā papīra!
#2/13
Dienas Biznesa galvenā redaktore Indra Lazdiņa dāvanā no tipogrāfijas vadītāja Visvalža Trokšas saņem atlaidi jubilejas numura drukāšanai!
#3/13
Žurnālists Māris Ķirsons (no kreisās), kurš stāvējis arī pie pirmā Dienas Biznesa numura nodošanas, un DB viedokļu slejas autors Andrejs Vaivars atklāj DB jubiljejas svinības.
#5/13
Žurnālistes Lelde Petrāne, Gunta Kursiša, Dace Preisa, Sanita Igaune, Līva Melbārzde un Rudīte Spakovska.
#6/13
Žurnālistes Sanita Igaune, Līva Melbārzde un redaktore Rudīte Spakovska
#7/13
Maketētāja Iveta Puplovska un žurnāliste Zanda Zablovska