1992. gada 13. aprīlī, piektdienā, Preses nama 13. stāvā ar 13 cilvēku lielas komandas palīdzību tika izdots pirmais laikraksta Dienas Bizness numurs – tagad, pēc 20 darbības gadiem, Dienas Bizness ir lasītākais biznesa laikraksts Latvijā.
Atzīmējot šo nozīmīgo jubileju, laikraksts ar maksas televīzijas un elektronisko sakaru uzņēmuma Baltcom atbalstu piedāvā grāmatu «20 gadus kopā ar Latvijas biznesu».
Tālajā 1992. gadā Dienas Bizness skaidroja, kas ir mobilie sakari, lielākais ražošanas uzņēmums bija RAF, cilvēki stāvēja rindā pēc maksāšanas līdzekļiem, Latvija sāka saņemt starptautisko finanšu institūciju aizdevumus. Kas pa šiem gadiem ir mainījies un kas palicis tieši tāpat?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem sniedz grāmata «20 gadus kopā ar Latvijas biznesu» - šajā grāmatā, pāršķirstot Dienas Bizness lapaspuses, izsekots līdzi tam, kā 20 gadu garumā attīstījušās Latvijas biznesa nozares.
Dienas Bizness galvenā redaktore Indra Lazdiņa: «Doma par Latvijas biznesa pavisam nesenās pagātnes apzināšanu mani nodarbināja jau krietnu laiku. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Dienas Bizness kopš 1992. gada ir audzis un veidojies kopā ar Latvijas uzņēmējdarbības vidi, ne tikai rūpīgi dokumentējis faktus, notikumus, iesaistītās personības, bet arī pats bijis daļa no tās. Interesei par šo procesu pievienojās arī vajadzība – Dienas Biznesa 20 gadu jubileja, kad pienākas paveikto izvērtēt.
Grāmata «Divdesmit gadus kopā ar Latvijas biznesu» ir kolektīvs darbs, tāpēc atsevišķu tekstu, personu un notikumu interpretācijās jūtams individuāls stils, kas, manuprāt, ir tikai ieguvums lasītājiem. Protams, nav iespējams vienā grāmatā aptvert visu Latvijas biznesa noieto ceļu 20 gadu garumā un apkopot vairāk nekā 4000 iznākušos Dienas Biznesa numurus. Tāpēc šī grāmata ir tālu no pilnības, taču tikai uzartā laukā ir saredzamas greizas vagas, aizaugušā – nav pat to. Par «aršanu» – liels paldies visiem grāmatas tapšanā iesaistītajiem!
Ļoti ceru, ka atskatoties uz to milzīgo darbu, ko tik salīdzinoši īsā laikā ir paveikusi Latvijas sabiedrība, jo īpaši viena no tās aktīvākajām daļām – uzņēmēji, tiks stiprināta kopējā pašapziņa un vēlēšanās nākotnē aktīvi veicināt Latvijas autoritātes pieaugumu Eiropā, pasaulē.»
Grāmata «20 gadus kopā ar Latvijas biznesu» no 16.aprīļa būs nopērkama lielākajās Zvaigzne ABC grāmatnīcās, universālveikalā «Stockmann» un interneta vietnē abone.lv.
Par laikrakstu Dienas Bizness:
Laikrakstu izdod SIA Izdevniecība Dienas bizness, kas ietilpst koncernā a/s Diena (a/s Diena ar 42 produktu portfeli ir viens no lielākajiem mediju koncerniem Baltijā).
Dienas Bizness produktu portfelī ir gan drukātie, gan digitālie mediji. Piecas dienas nedēļā iznāk laikraksts Dienas Bizness, reizi nedēļā kopā ar laikrakstu iznāk biznesa žurnāls LD, reizi gadā – izdevumi TOP 500, Auto, Gazele, Uzņēmumu reputācijas TOP un Efektīvākie vadītāji. Par aktualitātēm biznesā ziņo biznesa portāls www.db.lv un www.rus.db.lv.
Dienas Bizness izdod arī rokasgrāmatas un rīko konferences par sabiedrībā un biznesa vidē aktuāliem jautājumiem. Šobrīd Dienas Biznesa komandā ir vairāk kā 60 cilvēku.