Akciju sabiedrības Delfi apgrozījums 2006.gadā bija 3,97 miljoni latu. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu uzņēmuma apgrozījums ir pieaudzis par 67%, informē Delfi mārketinga vadītājs Roberts Raubiško.
Uzņēmuma Latvijas portālu – www.delfi.lv un rus.delfi.lv – apgrozījums 2006.gadā bijis 1.48 miljonus latu un peļņa pirms nodokļu nomaksas - 0.75 miljonus latu. Šie rādītāji pārsniedza iepriekšējā gada rezultātus attiecīgi par 50% un 152%.
Delfi Latvijas uzņēmuma direktors Juris Mendziņš skaidro, ka iemesls tik straujam finanšu rezultātu pieaugumam 2006.gadā ir interneta pieslēgumu skaita pieaugums, kas reklāmdevējiem sniedz pārliecību par interneta reklāmas efektivitāti.
Interneta reklāmas tirgus daļa Baltijas valstīs sastāda 8.5 miljonus latu jeb 4% no kopējā reklāmas tirgus. Delfi daļa no kopējiem interneta reklāmas tirgus ienākumiem Baltijā sasniedz 45-50%.
Delfi portālu auditorija ir turpinājusi pieaugt, sasniedzot 1.8 miljonus cilvēku Baltijā 2006.gada beigās. Savukārt Latvijā pēc TNS Latvia pētījumiem, Delfi portālu apmeklētāju skaits pārsniedz 600 tūkstošus unikālu lietotāju mēnesī.
AS Delfi savu darbību sāka 1999.gadā. Šobrīd tās sastāvā ietilpst seši interneta portāli Baltijas valstīs (www.delfi.lv, rus.delfi.lv, www.delfi.ee, rus.delfi.ee, www.delfi.lt, gatve.delfi.lt) un interneta portāls Ukrainā, www.delfi.ua, kas darbu uzsāka 2007.gada aprīlī.