Cido Grupai šogad izdevies sasniegt labākus darbības rādītājus, nekā plānots gada sākumā, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī.
Alus tirgus Latvijā šogad piedzīvoja tirgus kritumu aptuveni 0,3% apmērā, salīdzinājumā ar 2010. gadu, vērtē Cido Grupas ģenerāldirektors Marijus Kirstuks (Marijus Kirstukas). Neskatoties uz kopējo tirgus kritumu, Cido Grupai alus segmentā izdevās palielināt alus tirgus daļu par 2%. Pēc uzņēmuma aplēsēm, kopējā Cido Grupa tirgus daļa Latvijas alus tirgū veido aptuveni 21%, galvenokārt pateicoties zīmoliem Lāčplēsis un Līvu. Šiem alus zīmoliem šogad izdevās palielināt tirgus daļas, un pēc uzņēmuma datiem tās sasniedz attiecīgi 10% (Līvu) un 7% (Lāčplēsis). Kopumā Cido Grupa šajā gadā izdevās palielināt alus pārdošanas apjomu par 12%, salīdzinājumā ar 2010. gadu.
Savukārt sulu un nektāru segmentā šis gads vērtējams kā stabils, salīdzinot ar 2009. un 2010. gadu, kad būtisku ietekmi uz segmentu atstāja Latvijas finanšu ekonomiskā recesija. Cido Grupa ir līderis sulu, nektāru un sulu dzērienu segmentā ar aptuveni 35% tirgus daļu, savukārt 100% sulu segmentā Cido Grupa tirgus daļa ir aptuveni puse.
Šogad Cido Grupai izdevās uzlabot arī eksporta rādītājus, un kopumā patlaban kompānija eksportē 39% no Latvijā saražotajām sulām, nektāriem un sulu dzērieniem.
Šogad, kā arī nākamgad prognozējams cenu kāpums dažādiem ražošanai nepieciešamiem izejmateriāliem, kuru izmaksas pasaules tirgū ir būtiski paaugstinājušās (iesals, elektroenerģijas izmaksas, PET iepakojuma izmaksas) un kas jau šogad radīja lielu spiedienu uz nozari. Tajā pašā laikā pozitīvi vērtējams fakts, ka atšķirībā no diviem iepriekšējiem gadiem 2012. gada budžeta konsolidācija neparedz jaunu nodokļu ieviešanu vai esošo palielināšanu, kas varētu ietekmēt mūsu pārstāvēto nozari vai atsevišķus dzērienu segmentus, tā Cido Grupas ģenerāldirektors. DB veidotā lielāko uzņēmumu Top 500 sarakstā pēc neto apgrozījuma Cido Grupa pērn ierindojās 4. vietā starp lielākajiem pārtikas ražotājiem ar 31 miljona Ls apgrozījumu.