Apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) paziņojis par peļņas kāpumu, kas sasniegts, pateicoties spēcīgajai izaugsmei Āzijā, vēsta BBC.
H&M trešā ceturkšņa tīrā peļņa pieaugusi līdz 4,4 miljardiem Zviedrijas kronu (690 miljoniem ASV dolāru). Tas ir kāpums par 22%, salīdzinot ar atbilstošo ceturksni 2012. gadā.
Īpaši spēcīgi pārdošanas rādītāji bijuši Japānā un Ķīnā, bet izaugsme pieredzēta arī Eiropas tirgos.
Augusta sākumā H&M ASV atklājis interneta veikalu un vēsta, ka tā sākums vērtējams kā labs. Ķīnā, kur ceturkšņa laikā, mazumtirgotājs atvēris 22 veikalus, pārdošanas apjomi auguši par 37%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Japānā, nelielā, bet strauji augošā tirgū, pārdošanas apjomi palielinājušies par 46% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Lielākajā tirgū - Vācijā - pārdošanas apjomi auguši par 8%, bet Francijā - trešajā lielākajā - par 13%.
H&M, kas pērn Rīgā atvēra pirmo veikalu Baltijā, jau tuvākajā laikā paplašinās savu darbību Latvijā, vēstīja laikraksts Diena. Šoruden jauns H&M veikals ienāk tirdzniecības centrā Mols, savukārt 2014. gadā H&M zīmola apģērbus varēs iegādāties arī tirdzniecības centros Spice un Riga Plaza, teikusi H&M pārstāve Tīna Mietinena.