Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M iecerējis «iekarot» Āfriku

Jānis Rancāns,29.08.2013

Jaunākais izdevums

Zviedrijas apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) 2015. gadā iecerējis atvērt savu pirmo veikalu Dienvidāfrikas republikā.

Kompānija esot noslēgusi līgumu par veikala atvēršanu Johanesburgā, kā arī apsver iespēju apģērbu tirdzniecību uzsākt arī Keiptaunā. H&M nav atklājusi, kurš veikals tiks atvērts pirmais. Apģērbu mazumtirgotāja pārstāve Kamila Emilsone – Falka norādījusi, ka patlaban aizvadītas tikai sākotnējās sarunas un kopumā iecerēts atvērt vairākus veikalus.

H&M arī norāda, ka DĀR tirgū saskata lielu potenciālu, tomēr neatklāj plašākas detaļas par citiem saviem plāniem šajā valstī, vēsta AFP. «Mēs šajā reģionā saskatām lielu potenciālu. Mēs ceram Dienvidāfrikas pircējiem sniegt gan modernu, gan kvalitatīvu [apģērbu] par labākajām cenām,» kompānija norāda izplatītajā paziņojumā.

Līdz šim Āfrikā vienīgie H&M veikali bija Ēģiptē un Marokā. Šā gada otrajā ceturksnī kompānija pasaulē atvērusi 100 jaunus veikalus, tādējādi kopumā tās veikalu skaits sasniedzis 2,9 tūkstošus.

Db.lv jau vēstīja, ka H&M ceturkšņa peļņa sarukusi vairāk nekā prognozēja eksperti, liecina uzņēmuma dati. Tirgotāja neto ienākumi trīs mēnešu periodā, kas noslēdzās 31. maijā, saruka par 11% līdz 4,66 miljardiem zviedru kronu (722 miljoniem ASV dolāru). Bloomberg aptaujātie eksperti vidēji paredzēja 4,87 miljardu kronu lielus ienākumus.

Peļņas rādītājus būtiski ietekmējis zviedru kronas pieaugums pret eiro un citām svarīgākajām valūtām, sacījuši H&M pārstāvji, norādot, ka tas pastiprināja negatīvo iespaidu uz pārdošanas rādītājiem, ko jau tā pasliktina vājie Eiropas ekonomiku rādītāji un vēsais pavasaris.

Latvijā pirmais H&M veikals pērn tika atvērts tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet vēlāk - arī t/c Alfa. Kopējās investīcijas abu veikalu izveidē bijušas aptuveni 3,5 miljonu latu apjomā. Plānots, ka trešais H&M veikals Latvijā tiks atklāts šā gada rudenī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M vairāk nekā trīskāršojis apgrozījumu

Žanete Hāka,07.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs SIA H&M Hennes&Mauritz Latvijā pērn apgrozījums palielinājies 3,6 reizes, sasniedzot 12,459 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 525,876 tūkstošu eiro peļņu.

Uzņēmums savu darbību Latvijā uzsāka 2012.gada septembra beigās, atverot divus apģērbu mazumtirdzniecības veikalus Rīgā, savukārt patlaban uzņēmuma tirdzniecības tīkls paplašināts jau līdz pieciem veikaliem. Iesniegtajā vadības ziņojumā teikts, ka veikalu izveidei iegādāti pamatlīdzekļi 2,803 miljonu eiro vērtībā, no kuriem lielu daļu finansējis grupas uzņēmums. Saistības SIA H&M Hennes&Mauritz paredzējis atmaksāt nākamo 3 gadu laikā.

SIA H&M Hennes&Mauritz turpmākajos gados plāno stabilu attīstību, turpinot jau uzsākto darbību veikalos Rīgā, neizslēdzot iespēju nākamajos gados apģērbu mazmtirdzniecības tīklu arī paplašināt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijā bāzētais apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkls Hennes & Mauritz (H&M) novembrī Rīgā, tirdzniecības centrā Galleria Riga, atklās jaunu H&M veikalu, informē H&M pārstāvji.

Veikala izveidē ieguldīto investīciju apmērs netiek atklāts.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā Galleria Riga būs izvietots trijos stāvos. Apmēram 2300 kvadrātmetru plašajā veikalā būs iespējams iegādāties apģērbus visai ģimenei.

H&M Baltijas valstu un Somijas vadītāja Marika Pīko norādīja, ka jaunajā veikalā kopumā strādās aptuveni 50 darbinieku.

Veikala atklāšana notiks 17.novembrī. Tas būs septītais H&M zīmola veikals Latvijā.

Jau vēstīts, ka Latvijā pirmie H&M veikali tika atklāti 2012.gada rudenī, trešo veikalu, kas atrodas tirdzniecības centrā Mols, H&M atklāja 2013.gada oktobrī, bet 2014.gadā uzņēmums atvēra vēl trīs veikalus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Šā gada laikā H&M plāno būt pārstāvēts teju visos lielākajos tirdzniecības centros Rīgā

Nozare.lv,10.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) šogad iecerējusi Latvijā atvērt vēl trīs jaunus veikalus un vienā no tiem piedāvāt arī jauna koncepta - H&M Home - mājas tekstila preces, informē H&M pārstāve Tīna Mietinena.

Turpinot paplašināšanos Latvijā, H&M savus veikalus šī gada pavasarī vērs vaļā tirdzniecības centros Spice un Riga Plaza, bet rudenī - tirdzniecības centrā Domina, kompānijas plānus atklāja Mietinena. Viņa uzsvēra, ka jaunajā veikalā Riga Plaza varēs iegādāties Latvijas H&M veikalos vēl iepriekš pārdošanā nepieejamās koncepta H&M Home mājas tekstila preces.

«Gads ir sācies labi, mēs jau esam uzsākuši jaunās kolekcijas, kurai iedvesmu smēlāmies no Olimpiskajām spēlēm, pārdošanu tirdzniecības centrā Galerija Centrs, un februārī pirmo reizi laidīsim pārdošanā apģērbus, kas izgatavoti no pārstrādātiem tekstilizstrādājumiem, kuri bija krājušies mūsu veikalos,» pastāstīja Mietinena.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Benetton, H&M, Primark apģērbu ražotāju ikdiena - darbs Āzijas rūpnīcās

Gunta Kursiša,11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ļoti liela daļa pasaulē populāru apģērbu zīmolu, piemēram, Hennes & Mauritz AB (H&M), Benetton, Primark, Wal-Mart, savu produkciju ražo Āzijas valstīs, un šajā kontekstā izskan pārmetumi Rietumvalstu uzņēmumiem par sliktajiem darba apstākļiem, kādos jāstrādā Āzijas valstu iedzīvotājiem, kā arī lielo negadījumu skaitu, tostarp letālu - pēdējā pusgada laikā Bangladešas ražotnēs miris vairāk nekā tūkstotis strādājošo, ziņo Reuters.

Ziņu aģentūra Reuters fotogrāfijās iemūžinājusi darbu Āzijas valstu apģērbu ražotnēs.

Piemēram, Indijas pilsēta Tirupura savu ražotņu dēļ ieguvusi palamu «dolāru pilsēta», jo ik gadu no pilsētas tiek eksportēti trikotāžas izstrādājumi un adījumi divu miljardu ASV dolāru apjomā.

Indijas un citu Dienvidāzijas valstu rūpnīcas cer sagaidīt pasūtījumu pieplūdumu pēc tam, kad, nogalinot vairāk nekā tūkstoti strādājošo, sabruka Hennes & Mauritz, Benetton un citu pasaulē atpazīstamu zīmolu apģērbu ražotne Bangladešā, liekot kompānijām izskatīt iespēju pārcelt rūpnīcu uz kādu citu vietu.

Tomēr rūpnīcu pārstāvji Vjetnamā, Kambodžā, Indonēzijā, Šrilankā un Indijā atzīst, ka vismaz pagaidām starptautiskie apģērbu zīmoli interesi par ražotņu izveidošanu šajās valstīs nav izrādījuši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pateicoties izaugsmei Āzijā, kāpj H&M peļņa

Lelde Petrāne,26.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) paziņojis par peļņas kāpumu, kas sasniegts, pateicoties spēcīgajai izaugsmei Āzijā, vēsta BBC.

H&M trešā ceturkšņa tīrā peļņa pieaugusi līdz 4,4 miljardiem Zviedrijas kronu (690 miljoniem ASV dolāru). Tas ir kāpums par 22%, salīdzinot ar atbilstošo ceturksni 2012. gadā.

Īpaši spēcīgi pārdošanas rādītāji bijuši Japānā un Ķīnā, bet izaugsme pieredzēta arī Eiropas tirgos.

Augusta sākumā H&M ASV atklājis interneta veikalu un vēsta, ka tā sākums vērtējams kā labs. Ķīnā, kur ceturkšņa laikā, mazumtirgotājs atvēris 22 veikalus, pārdošanas apjomi auguši par 37%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Japānā, nelielā, bet strauji augošā tirgū, pārdošanas apjomi palielinājušies par 46% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, paziņojis par tiešsaistes veikala atvēršanu ar piegādi uz Latviju.

H&M tiešsaistes veikals tirgos kolekcijas, kas ir pieejamas veikalos. Iepirkšanās iespējama, sākot no 31. marta.

Marika Pīko, H&M vadītāja Somijā un Baltijas valstīs, norāda, ka «šis notikums pilnībā pilnveido H&M piedāvājumu vairākos kanālos. Mūsu pircējiem tagad būs 24 stundu pieeja labākajam no mūsu kolekcijām ar savu datoru, viedtālruņu un planšetdatoru palīdzību, atrodoties jebkurā vietā Latvijā».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M), kura valdes priekšsēdētājs ir Karls Johans Pērsons, šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada. Peļņas kritums tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas tiesībsargs Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijai "Hennes and Mauritz" (H&M) noteicis 35 ,3 miljonu eiro naudassodu par darbinieku izspiegošanu.

Datu vākšana par darbinieku privāto dzīvi skārusi vairākus simtus strādājošo klientu apkalpošanas centrā Nirnbergā, norāda Hamburgas datu aizsardzības un informācijas brīvības iestāde.

Paziņojumā teikts, ka H&M datus par darbinieku privāto dzīvi Nirnbergas centrā ievācis vismaz jau kopš 2014.gada.

Šie dati cita starpā ir arī par personīgās dzīves problēmām un reliģiskajiem uzskatiem.

H&M vēsta, ka darbinieki, kuri Nirnbergas klientu apkalpošanas centrā kopš 2018.gada maija, kad stājās spēkā Eiropas Savienības Vispārīgā datu aizsardzības regula, nostrādājuši vismaz mēnesi, saņems finansiālu kompensāciju

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M trešo veikalu atvērs 24. oktobrī

Dienas Bizness,10.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) savu trešo veikalu atvērs 24. oktobrī.

H&M veikals tiks izvietots t/c Mols 1200 kvadrātmetru platībā. Tajā tiks piedāvātas apģērbu kolekcijas sievietēm, vīriešiem un bērniem.

Gada trešo ceturksni H&M noslēdza ar peļņu 4,4 miljardu Zviedrijas kronu (690 miljonu ASV dolāru apmērā). Tas bijis kāpums par 22%, salīdzinot ar attiecīgu laika periodu pirms gada.

Db.lv jau vēstīja, ka peļņas kāpums sasniegts, pateicoties spēcīgajai izaugsmei Āzijā. Ceturkšņa laikā Ķīnā pārdošanas apjomi auguši par 37%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Japānā tikmēr pārdošanas apjomi palielinājušies par 46%.

Pirmie H&M veikali durvis vēra 2012.gada septembrī t/c Galerija Centrs un t/p Alfa. Pēc veikala atvēršanas t/c Mols, H&M turpinās paplašināties, 2014.gadā atverot veikalus t/c Spice un Riga Plaza. Septembrī H&M atvēra jaunu veikalu Igaunijas galvaspilsētā Tallinā, tirdzniecības centrā Rocca al Mare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī durvis vērs COS veikals t/c Galleria Riga, piedāvājot 2016. gada rudens-ziemas kolekciju, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Kā db.lv jau ziņoja, Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga šā gada marta beigās oficiāli paziņoja par telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mazumtirgotāja Hennes&Mauritz AB pārdošanas apjomi pārspējuši pozitīvākās analītiķu prognozes, raksta Bloomberg.

Pārdošanas ienākumus ļāvis palielināt mazumtirgotāja lēmums piemērot atlaides preču uzkrājumu izpārdošanai, kā arī Zviedrijas kronas vērtības samazinājums.

Kompānijas ienākumi trīs mēnešu laikā pieauga par 9% līdz 55,8 miljardiem kronu, salīdzinot ar analītiķu prognozētajiem 54 miljardiem kronu.

Reaģējot uz šīm ziņām kompānijas akcijas cena pieauga par 9,5%.

Uzņēmumam patlaban ir vairāk nekā 4700 veikalu. Kompānijas pārstāvji skaidrojuši, ka jaunas loģistikas sistēmas ieviešana, lai paātrinātu piegādes, paaugstinājusi izmaksas un iedragājušas pārdošanas apjomus tādos svarīgos tirgos kā ASV, Francijā, Itālijā un Beļģijā.

Pēdējo pāris gadu laikā uzņēmuma nav veicies īpaši labi – tā peļņa saruka un pieauga uzkrājumi, samazinoties pamata budžeta zīmola pārdošanas apjomiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pagājušajā biznesa gada, kas noslēdzās novembrī, strādājusi ar 1,24 miljardu kronu (122,3 miljonu eiro) peļņu, un tas ir par 90% mazāk nekā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi.

H&M norāda, ka šobrīd nestrādā aptuveni trešdaļa no apmēram 5000 veikalu.

Uzņēmuma pārdošanas apjoms biznesa gadā sarucis par 20% un veidojis 187 miljardus kronu.

H&M šogad paredzējis kopumā slēgt 250 veikalus.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rita veic zīmola maiņu; grasās iekarot vietējo tirgu

Vēsma Lēvalde
,04.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tekstilnozares a/s Rita veikusi zīmola maiņu, lai iekarotu vietējo tirgu ar Latvijas dizaineru kolekcijām.

Kopš šā gada 19. septembra zīmols Rita ieguvis jaunu «seju», mainījies arī uzņēmuma sortiments – tradicionālos veļas izstrādājumus papildinājušas Latvijas dizaineru veidotas sieviešu apģērbu kolekcijas. Nākotnes ieceres saistās arī ar vīriešu modi un zīmola Rita nostiprināšanu eksportā. Pirmais mēnesis pēc zīmola maiņas apliecinājis, ka izvēle bijusi pareiza, apgalvo a/s Rita pārdošanas daļas vadītāja Jūlija Grabarovska.

Jauni vēji

A/s Rita nākamgad apritēs 90 gadi, un pārdzīvots ļoti daudz pārmaiņu. Šogad mainīta uzņēmuma koncepcija – līdzīgi kā lielie ražotāji Eiropā, a/s Rita izstrādā sezonas kolekcijas. Krievijā jau prezentēta 2014.gada pavasara –vasaras kolekcija, Latvijā ar labiem panākumiem pirms mēneša izrādīta rudens–ziemas apģērbu kolekcija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) likvidēs ar zaudējumiem strādājošo zīmolu «Cheap Monday», teikts otrdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

H&M norāda, ka zīmola likvidēšana tiks pabeigta līdz 2019.gada jūnijam, ietekmējot aptuveni 80 darbiniekus.

«»Cheap Monday« ir tradicionāls vairumtirdzniecības biznesa modelis, kas saskāries ar ievērojamiem sarežģījumiem nozarē piedzīvoto izmaiņu dēļ,» skaidro uzņēmums.

«Cheap Monday» veikals Londonā un tiešsaistes veikals tiks slēgts 31.decembrī.

H&M iegādājās «Cheap Monday» 2008.gadā. Zīmols piedāvā džinsa apģērbus un modes kolekcijas, ko galvenokārt pārdod tālākpārdevēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Ķīnu kritizēt nevar, ja negribi zaudēt šo tirgu: H&M piemērs

Jānis Šķupelis,29.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās jābūt ļoti uzmanīgam par to, ko kritizēt. Nupat, piemēram, Ķīna demonstrējusi, kas notiek, ja kāds atļaujas nosodīt tās politiku - faktiski, ja kāds grib šo valsti kritizēt, tad tam ir jābūt gatavam par to samaksāt.

Viens no pasaules lielākajiem apģērbu mazumtirgotājiem Zviedrijas Hennes&Mauritz (H&M) savā mājas lapā jau pirms laika izcēla bažas par darba apstākļiem Ķīnas Ziemeļrietumos – pamatā vērsa uzmanību uz piespiedu darbu kokvilnas plantācijās. Attiecīgi uzņēmums norādīja, ka savas izejvielas no šī reģiona vairs nevēlas saņemt. Šāds lēmums gan nepagāja bez ārkārtīgi asas Ķīnas atbildes. Ziņām par šādām par H&M darbībām pēdējās dienās izplatoties ar kūlas cienīga ugunsgrēka ātrumu, Ķīnā pret šo kompāniju strauji vēlies pāri boikotu ceļarullis.

Piemēram, The Wall Street Journal raksta, ka, Ķīnas interneta meklētājos vairs nevar atrast nekādu informāciju par H&M veikaliem, kuri šajā valsī esot vairāk nekā 500. Tāpat H&M produkciju kopš pagājušās trešdienas vairs nevarot atrast Ķīnas ietekmīgākajās e-komercijas platformās Alibaba Group Holding, Pinduoduo un JD.com. Attiecīgi Ķīna demonstrējusi, ka vajadzības gadījumā gluži vai jebkuru uzņēmumu no sava tirgus tā var "dzēst", kur pagājušonedēļ H&M vārds pazuda faktiski no visām vadošajām tās mobilajām aplikācijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management (LCM) apsaimniekotajā tirdzniecības centrā Mols tiks atklāts zviedru apģērbu giganta Hennes&Mauritz (H&M) veikals, liecina medijiem izplatītā informācija.

Plānots, ka trešais H&M veikals Latvijā tiks atklāts šā gada rudenī.

Latvijā pirmais H&M veikals pērn tika atvērts tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet vēlāk - arī t/c Alfa. Kopējās investīcijas abu veikalu izveidē bijušas aptuveni 3,5 miljonu latu apjomā.

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs (t/c Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo) un nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA Linstow Center Management Latvijā darbojas 16 gadus. Kopējā LCM apsaimniekojamā tirdzniecības centru platība Latvijā ir 230 000 m², bet visā Baltijā - 275 000 m² (LCM apsaimnieko arī lielāko t/c Ülemiste Igaunijā).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijā bāzētā apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkla Hennes & Mauritz (H&M) veikalos visā pasaulē pērn kopumā savāktas 16 000 tonnas tekstila materiālu, liecina informācijas H&M 2016.gada Ilgtspējas ziņojumā.

Nolūkā pastiprināt kompānijas mērķi saistībā ar pārstrādi un otrreizējo izmantošanu H&M grupa informē, ka līdz 2020.gadam plānots katru gadu savākt veikalos vismaz 25 000 tonnas tekstila.

Kopš apģērbu vākšanas iniciatīvas sākšanas 2013.gadā kopumā ir savāktas 39 000 tonnas tekstila.

H&M tirdzniecības apgrozījums Latvijā šā finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, bija 83 miljoni zviedru kronu (8,7 miljoni eiro), un tas ir par 24% vairāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada.

Marta beigās publiskotajā uzņēmuma finanšu pārskatā teikts, ka salīdzinājumā ar pagājušā finanšu gada attiecīgo ceturksni apgrozījums H&M veikalos Latvijā decembrī-februārī pieaudzis par 22% vietējā valūtā eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidaustrumāzijā, Indoķīnas pussalas dienvidu daļas valstī Kambodžā atrodas viena no Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) apģērbu ražotnēm.

Šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, kompānija strādāja ar 3,1 miljarda zviedru kronu (298,7 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par gandrīz piektdaļu mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar problēmām jaunas loģistikas sistēmas ieviešanā, kas radījušas papildu izdevumus aptuveni 400 miljonu kronu apmērā, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Latvijā pirmie H&M veikali tika atklāti 2012.gada rudenī. Kopumā Latvijā ir astoņi šī zīmola veikali.

Fotogrāfijas, kā top H&M apģērbi, skatiet galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) Spānijā likvidēs vairāk nekā 1000 darbavietu, otrdien paziņoja arodbiedrība CCOO.

CCOO arī norāda, ka valstī uzņēmums slēgs 30 veikalus.

H&M komentārus saistībā ar šo informāciju pagaidām nesniedz.

Ķīnu kritizēt nevar, ja negribi zaudēt šo tirgu: H&M piemērs 

Mūsdienās jābūt ļoti uzmanīgam par to, ko kritizēt. Nupat, piemēram, Ķīna demonstrējusi,...

Kā ziņots, H&M šī biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,07 miljardu zviedru kronu (104,4 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem.

Kompānija arī pavēstījusi, ka pasaulē plāno slēgt 350 no 5000 veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Zara īpašniecei Inditex Eiropas lietusgāžu dēļ zemākie rādītāji četru gadu laikā

Gunta Kursiša,12.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visā Eiropā mazumtirgotāju tirdzniecības apjomus iedragājuši sliktie laikapstākļi, kas atturējuši patērētājus no vasaras apģērba iegādes. Lielākās apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Inditex ceturkšņa izaugsme gada griezumā ir zemākā pēdējo četru gadu laikā, vēsta BBC.

Inditex peļņa laika posmā no šā gada februāra līdz aprīlim bija vien par 1,4% lielāka nekā pirms gada, un tas ir vājākais apģērbu mazumtirgotāja izaugsmes rādītājs pēdējo četru gadu laikā.

Tāpat apģērbu pārdošanā izaugsmi nepieredzēja Inditex sāncesis Hennes & Mauritz (H & M) – maijā pārdošanas apjomi bijuši tikpat lieli kā pirms gada, un uzņēmums norāda, ka tas noticis, vājo rezultātu Eiropā dēļ.

Inditex pārdošanas apjomus negatīvi ietekmēja ne vien aukstie laikapstākļi, bet arī valūtas svārstības.

Inditex ir tādu zīmolu kā Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home un Uterque īpašniece. Kopumā Inditex ir vairāk nekā seši tūkstoši veikalu 86 tirgos, tai skaitā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

H&M audzē peļņu par 20 miljoniem eiro

LETA--DPA,27.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, palielinājās līdz 2,64 miljardiem kronu (296,5 miljoniem eiro), salīdzinot ar 2,46 miljardiem kronu (276,3 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas pieaugumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma kāpums, kas jo sevišķi spēcīgs bijis Japānā, Dienvidkorejā un Ķīnā.

H&M tirdzniecības apjoms kopumā iepriekšējā ceturksnī palielinājies par 13% - līdz 32,1 miljardam kronu.

Uzņēmums ceturtdien pavēstīja, ka šogad plāno sākt tirdzniecību interneta veikalos Spānijā, Itālijā un Ķīnā.

H&M norādīja, ka klientu atsaucība Francijā, kur tirdzniecība internetā sākta šā mēneša sākumā, bijusi ļoti pozitīva.

Kompānija uz iepriekšējā ceturkšņa beigām pasaulē pārvaldīja 3192 veikalus, kas ir par 374 vairāk nekā pirms gada.

H&M nākamajā mēnesī plāno atvērt pirmo veikalu Austrālijā, kā arī šogad iecerējusi atvērt pirmos veikalus Filipīnās un Indijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

H&M apgrozījums finanšu gada pirmajā pusē Latvijā sasniedzis 18 miljonus eiro

LETA,29.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu ražotāja un mazumtirgotāja Hennes&Mauritz (H&M) apgrozījums Latvijā šā finanšu gada pirmajā pusē no 2016.gada 1.decembra līdz 2017.gada 31.maijam bija 178 miljoni Zviedrijas kronu (18 miljoni eiro), kas bija par 25% vairāk nekā pagājušā finanšu gada pirmajos sešos mēnešos, liecina kompānijas ceturtdien publiskotais finanšu pārskats.

Salīdzinājumā ar pagājušā finanšu gada pirmo pusi apgrozījums H&M veikalos Latvijā decembrī-maijā ir pieaudzis par 22% vietējā valūtā eiro. H&M veikalu tīkls Latvijā gada laikā nav mainījies, un mūsu valstī ir astoņi grupas veikali.

Igaunijā, kur maija beigās bija deviņi veikali, kas ir par vienu veikalu vairāk nekā pirms gada, finanšu gada pirmajā pusē H&M apgrozījums sasniedza 185 miljonus Zviedrijas kronu (18,9 miljonus eiro), kas bija par 20% (17% vietējā valūtā) vairāk nekā pagājušā finanšu gada pirmo trīs sešu periodā.

Lietuvā, kur maija beigās arī bija deviņi H&M veikali - par vienu vairāk nekā pirms gada -, apgrozījums aplūkotajā periodā sasniedzis 185 miljonus Zviedrijas kronu (18,9 miljonus eiro), kas bija par 33% (29% vietējā valūtā) vairāk nekā iepriekšējā finanšu gada pirmajā pusgadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas «Hennes and Mauritz» (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, pieauga līdz 3,86 miljardiem zviedru kronu (357,02 miljoniem eiro), salīdzinot ar 3,1 miljardu kronu (286,7 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums internetā par 25%.

Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms kopumā ceturksnī palielinājies par 8% - līdz 62,2 miljardiem kronu.

H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Polijā un Krievijā pieaudzis attiecīgi par 19%, 20% un 12%. Toties uzņēmuma lielākajā tirgū Vācijā tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 5%.

H&M uz augusta beigām pārvaldīja 4972 veikalus 73 valstīs.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules ekonomikai pēdējā laikā mesti vairāki nozīmīgi izaicinājumi – spītīgi nav vērojams gals piegāžu problēmām, strauji pieaugusi izejmateriālu cena, dažviet sevi pieteikusi enerģijas krīze un turklāt joprojām uz šī kokteiļa fona ir jāapkaro arī pandēmija.

Piemēram, zināms satraukums ir par to, ka Covid-19 lipīgais delta variants būs mutējies “delta plus” variantā, kas potenciāli var būt pat vēl lipīgāks. Rezultātā daudzas pazīmes liecina par to, ka pasaules ekonomikas temperatūra jau ir kļuvusi vēsāka un turklāt paši izaicinošākie brīži šajā ziņā var vien būt vēl priekšā.

Tāpat pie augošajām cenām centrālās bankas drīzāk var lemt par savu monetāro stimulu apmēru ierobežošanu. Šādus mājienus devusi ASV monetārās stabilitātes sargi. Arī valdībām pēc to nesenās mētāšanās ar naudu pie uzblīdušajiem budžetu deficītiem var būt grūtības balstīt ekonomiku, ja tās saguršana būs noturīgāka parādība. Šis viss var nozīmēt, ka inficēts tiek arī akciju tirgus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M aizvadījis neveiksmīgu ceturksni

Žanete Hāka,19.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas otra lielākā apģērbu mazumtirgotāja Hennes & Mauritz (H&M) ceturkšņa peļņa sarukusi vairāk nekā prognozēja eksperti, liecina uzņēmuma dati.

Tirgotāja neto ienākumi trīs mēnešu periodā, kas noslēdzās 31. maijā, saruka par 11% līdz 4,66 miljardiem zviedru kronu (722 miljoniem ASV dolāru). Bloomberg aptaujātie eksperti vidēji paredzēja 4,87 miljardu kronu lielus ienākumus.

Peļņas rādītājus būtiski ietekmējis zviedru kronas pieaugums pret eiro un citām svarīgākajām valūtām, sacījuši H&M pārstāvji, norādot, ka tas pastiprināja negatīvo iespaidu uz pārdošanas rādītājiem, ko jau tā pasliktina vājie Eiropas ekonomiku rādītāji un vēsais pavasaris.

Arī uzņēmuma Spānijas sāncensis, Zara tīkla īpašnieks Inditex pagājušajā nedēļā ziņoja par sliktākajamiem pirmā ceturkšņa ienākumiem pēdējo četru gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru