Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) 2025.gadā ar fiziskiem veikaliem un tiešsaistes tirdzniecību plāno sākt darbību Brazīlijas tirgū.
Sākotnēji plānots H&M veikalus veidot lielākajās pilsētas Brazīlijas dienvidaustrumos.
Lai veiksmīgāk ieietu Brazīlijas tirgū, Zviedrijas uzņēmums sadarbojas ar "Dorben Group", kam ir zināšanas par vietējo tirgu.
Pirmo veikalu Latīņamerikā H&M atklāja 2012.gadā. Pašlaik tas darbojas Meksikā, Peru, Urugvajā, Čīlē, Kolumbijā, Ekvadorā, Gvatemalā, Panamā un Kostarikā.
Maija beigās H&M pasaulē bija 4399 veikali, kas ir par 303 veikaliem mazāk nekā pirms gada.
H&M darbojas arī Baltijas valstīs.