Mazumtirdzniecības uzņēmuma Hennes&Mauritz AB radījis vilšanos investoru vidū, paziņojot par zemākajiem pirmā ceturkšņa peļņas rādītājiem pēdējo 16 gadu laikā, raksta Bloomberg.
Uzņēmuma neizpārdoto apģērbu krājumi sasnieguši rekordaugstu līmeni – vairāk nekā 4 miljardu dolāru vērtībā.
Kompānijas peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 62%, kas ir mazāk, nekā tirgus dalībnieki prognozēja, savukārt uzkrājumi palielinājās līdz 17,6% no kopējiem ikgadējiem pārdošanas apjomiem.
Pēc rezultātu publicēšanas kompānijas akcijas cena saruka par 3,8%.
Pagājušajā mēnesī H&M izteica prognozes, ka pārdošanas apjomi reālajos veikalos šogad saruks, taču izaugsme atgriezīsies 2019. fiskālajā gadā. Patlaban mazumtirgotājs ievieš jaunu zīmolu Afound, ar kura starpniecību tirgus dažādu zīmolu, tajā skaitā, H&M, apģērbus ar atlaidēm. Tāpat uzņēmums šogad atvērs vēl trīs automatizētus loģistikas centrus, lai ātrāk piegādātu preci veikaliem.