Visā Eiropā mazumtirgotāju tirdzniecības apjomus iedragājuši sliktie laikapstākļi, kas atturējuši patērētājus no vasaras apģērba iegādes. Lielākās apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Inditex ceturkšņa izaugsme gada griezumā ir zemākā pēdējo četru gadu laikā, vēsta BBC.
Inditex peļņa laika posmā no šā gada februāra līdz aprīlim bija vien par 1,4% lielāka nekā pirms gada, un tas ir vājākais apģērbu mazumtirgotāja izaugsmes rādītājs pēdējo četru gadu laikā.
Tāpat apģērbu pārdošanā izaugsmi nepieredzēja Inditex sāncesis Hennes & Mauritz (H & M) – maijā pārdošanas apjomi bijuši tikpat lieli kā pirms gada, un uzņēmums norāda, ka tas noticis, vājo rezultātu Eiropā dēļ.
Inditex pārdošanas apjomus negatīvi ietekmēja ne vien aukstie laikapstākļi, bet arī valūtas svārstības.
Inditex ir tādu zīmolu kā Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home un Uterque īpašniece. Kopumā Inditex ir vairāk nekā seši tūkstoši veikalu 86 tirgos, tai skaitā Latvijā.