Šā gada rudenī Zviedrijas apģērbu mazumtirgotājs Hennes and Mauritz (H&M) atvērs veikalu Serbijas galvaspilsētā Belgradā, kā arī plāno ieiet Čīles, Igaunijas, Lietuvas un, izmantojot franšīzi, arī Indonēzijas tirgos.
Aizvadītā gada decembrī kompānija pavēstīja, ka novembrī, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada, par 7% palielinājušies tās tirdzniecības apjomi.
Kompānijas finanšu gada ceturtajā ceturksnī, kas ilga no 1. septembra līdz 30. novembrim, H&M tirdzniecības apjomi auguši par 9%, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada.
2011. gadā H&M apsteidza Spānijas kompānija Inditex, zīmola Zara īpašnieks, un ieņēma pasaules lielākā apģērbu mazumtirgotāja vietu. Inditex panākumu pamatā bijusi spēja ātrāk izplesties jaunajos tirgos, kā arī lielāks zīmolu skaits.
Db.lv jau ziņoja, ka H&M trešdien pavēstīja, ka nāks klajā ar sievietēm domātu veikalu ķēdi septiņās Eiropas pilsētās. Jaunais modes zīmols & Other Stories piedāvās sievietēm kurpes, somas, aksesuārus un apģērbus. Mazumtirgotājs norādījis, ka pirmo & Other Stories veikali tiks atvērti Barselonā, Berlīnē, Kopenhāgenā, Londonā, Milānā un Stokholmā.
Ar jauno zīmolu palīdzību H&M plāno piesaistīt jaunus klientus un nodrošināt veikalu tīkla izplešanos, tādējādi konkurējot ar tādiem nozares pārstāvjiem kā ASV Primark un Forever, kas cenšas uzrunāt jauniešu auditoriju, vēsta Wall Street Journal.