Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.
H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Vācijā un Francijā, kas ir kompānijas trīs lielākie tirgi, ceturksnī samazinājies attiecīgi par 13%, 2% un 5%.
Taču uzņēmuma tirdzniecības apjoms kopumā pagājušajā ceturksnī palielinājies par 1,5% - līdz 60,4 miljardiem kronu, pateicoties izaugsmei Eiropas ziemeļu un austrumu reģionos.
H&M darbojas arī Baltijā.